Show simple item record

Η επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στη στρατηγική των τουριστικών καταλυμάτων : μελέτη περίπτωσης Hilton

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΧανιώτη, Αλεξάνδρα Αντωνία
dc.date.accessioned2025-05-16T11:53:47Z
dc.date.available2025-05-16T11:53:47Z
dc.date.issued2025-01-30
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17764
dc.description.abstractΠόνημα της παρούσας εργασίας, είναι η ανάλυση της σημασίας του ψηφιακού μετασχηματισμού και της συμβολής του στη στρατηγική των τουριστικών καταλυμάτων. Ως οδηγός για τα ανωτέρω επιλέχθηκε η εταιρεία Hilton, χάρη στην ηγετική της θέση στον κλάδο της φιλοξενίας και την επιτυχή και ομαλή ψηφιακή της προσαρμογή. Πιο αναλυτικά, η εργασία εστιάζει στις αλλαγές που επιφέρει ο τελευταίος στις επιχειρησιακές στρατηγικές, στις προκλήσεις αλλά και τις ευκαιρίες που αναδύονται στην αγορά, όπως επίσης και στις βέλτιστες πρακτικές που χαρίζουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις. Παράλληλα, με τη χρήση εμπειρικών δεδομένων και τη μελέτη περίπτωσης της Hilton, ως χρήσιμα εργαλεία, η εργασία προσπαθεί να αποσαφηνίσεις αρχικά, τα κίνητρα που ωθούν τις επιχειρήσεις στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό, αλλά και τις παραμέτρους που επηρεάζουν την επιτυχή εφαρμογή του στα τουριστικά καταλύματα, αναδεικνύοντας στρατηγικές κατευθύνσεις για τη βέλτιστη αξιοποίηση του τελευταίου, στο σύγχρονο άκρως ανταγωνιστικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον. Τελευταίος αλλά εξίσου σημαντικός στόχος της μελέτης αυτής, είναι να αναδειχθεί η σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού ως επιτακτικού εργαλείου για την αντιμετώπιση των σύγχρονων προκλήσεων, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, τη διασφάλιση βιωσιμότητας και ανάπτυξης των τουριστικών καταλυμάτων στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον.el
dc.format.extent139el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στη στρατηγική των τουριστικών καταλυμάτων : μελέτη περίπτωσης Hiltonel
dc.title.alternativeThe impact of digital transformation on the strategy of tourist accommodation : Hilton case studyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subject.keywordΤεχνολογίαel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακές κριτικέςel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακά συστήματα κρατήσεωνel
dc.subject.keyworde-Tourismel
dc.subject.keywordm-Tourismel
dc.subject.keywordΨηφιακές στρατηγικέςel
dc.subject.keywordΕμπειρία πελάτηel
dc.date.defense2025-02-10


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»