Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 2904
Μοντέλο ανάλυσης διεθνούς στρατηγικής μάρκετινγκ. Σχεδιασμός στρατηγικής μάρκετινγκ για εταιρεία παροχής βιομηχανικών αποθηκών στη Ρουμανία :$bπροσδιορισμός των παραμέτρων που επηρεάζουν την ανάλυση στρατηγικής στο διεθνές μάρκετινγκ. Ανάλυση ελκυστικότητας της Ρουμανίας.Case study : η αγορά αποθηκών στην περιοχή του Βουκουρεστίου. Σχέδιο μάρκετινγκ
(2004-12-01)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναπτύξει ένα υπόδειγμα ανάλυσης όλων των παραμέτρων που θα πρέπει να ληφθούν υπ΄ όψιν κατά την ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον διεθνή χώρο, ...
Η διαιτησία στις εμπορικές συμβάσεις
(2008-02-08)
Επειδή οι ανθρώπινες ανάγκες είναι άπειρες ενώ οι παραγωγικοί πόροι για την αντιμετώπιση τους είναι περιορισμένοι αναφύεται το οικονομικό πρόβλημα. Το πρόβλημα συνίσταται στο πως θα χρησιμοποιηθούν οι περιορισμένοι πόροι ...
Ενδοεπιχειρησιακές επικοινωνίες, ανθρώπινες σχέσεις και συμπεριφορές στο χώρο εργασίας : πρακτική εφαρμογή και έρευνα στην εταιρεία Γερμανός, ανάλυση ερωτηματολόγιου συναλλακτικής ανάλυσης και συμπεράσματα σχετικά με το προφίλ των στελεχών της εταιρείας, καθώς και για τα στυλ διοίκησης και ηγεσίας που τείνουν να υιοθετούνται
(2004-12-01)
Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να περιγράψει τις ανθρώπινες συμπεριφορές και σχέσεις που λαμβάνουν χώρα στον εργασιακό χώρο, να παρουσιάσει τα στοιχεία εκείνα που συνθέτουν και επηρεάζουν την ανθρώπινη συμπεριφορά και ...
Μελέτη σκοπιμότητας κατασκευής μονάδας παραγωγής πολυπροπυλένιου: ένα μοντέλο για την ελληνική αγορά.
(2002-12-01)
Η καθετοποίηση της Ελληνικής Πετροχημικής Βιομηχανίας αποτελεί ένα ζήτημα δεκαετιών για την Ελληνική Οικονομία. Το ιστορικό της καθετοποίησης είναι μακρύ και χαρακτηρίζεται από μεγάλα σφάλματα, ανακολουθίες και προστριβές ...
Οδικός θόρυβος: εκτίμηση -επιπτώσεις και μέτρα για την αντιμετωπισή του
(2005-12-26)
Η παρούσα διπλωματική ασχολείται με την εκτίμηση των επιπέδων θορύβου από ένα δρόμο σε ένα πεδίο υπολογισμού με σταθερό ή μεταβλητό βήμα, την ανάλυση των αποτελεσμάτων των υπολογισμών και την εκτίμηση των επιπτώσεων του ...
Συστήματα επικοινωνιών Vehicle-to-Vehicle (V2V)
(2009-10-13)
Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να δώσει στον αναγνώστη μια συνολική εικόνα για τον σχεδιασμό ενός ασύρματου δικτύου πάνω στο οποίο θα μπορούν να στηριχτούν όλα τα μελλοντικά συστήματα μεταφοράς (αυτοκίνητα ,τρένα ...
Στρατηγική ανάλυση του ελληνικού τραπεζικού κλάδου και θεμελίωση ανταγωνιστικού πελονεκτήματος μέσω της πελατοκεντρικής προσέγγισης
(2007-11-26)
Το τραπεζικό σύστημα αποτελεί τον πυρήνα του χρηματοοικονομικού μας συστήματος, γι’ αυτό και η κατάσταση του χρηματοοικονομικού συστήματος εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από την χρηματοοικονομική κατάσταση των τραπεζών. Ο ...
Φράγματα αξιοπιστίας
(2006-08-03)
Τα σημερινά συστήματα αξιοπιστίας έχουν φτάσει σε τέτοιο βαθμό πολυπλοκότητας που είναι σχεδόν ανέφικτος ο υπολογισμός της ακριβούς τιμής της αξιοπιστίας τους (πιθανότητα επιβίωσης). Για το λόγο αυτό, παρουσιάζει ιδιαίτερο ...
To balanced scorecard ως σύστημα στρατηγικού μάνατζμεντ : μελέτη του balanced scorecard για τη σωστή επιλογή δεικτών επίδοσης στις συνιστώσες του, τρόπων και τεχνικών κλιμάκωσης του σε όλα τα επίπεδα ενός οργανισμού και δημιουργία μον
(2003-01-01)
Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του Balanced Scorecard σα σύστημα στρατηγικού μάνατζμεντ. Αρχικά αναλύονται οι λόγοι που οδήγησαν στη δημιουργία του Balanced Scorecard και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει σα σύστημα ...
Έρευνα της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε ότι αφορά τα βιολογικά προϊόντα
(2007-01-23)
Κύριο σκοπό διεξαγωγής της έρευνας αποτέλεσε ο προσδιορισμός των παραγόντων εκείνων οι οποίοι επηρεάζουν τις διαθέσεις, αντιλήψεις και προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών σε ότι αφορά τα βιολογικά τρόφιμα. Για την επίτευξη ...