Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 42
Παράγοντες που επηρεάζουν την εργασιακή ικανοποίηση: μια προκαταρκτική έρευνα σε εμπορικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με τη σημαντική έννοια της ικανοποίησης των εργαζόμενων και τον εντοπισμό των παραγόντων επιρροής της. Μια σημαντική μεταβλητή που εξετάστηκε ήταν η αντιληπτή ευελιξία στον εργασιακό χώρο, ...
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και στρατηγικό μάνατζμεντ: ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος και εξωτερικού περιβάλλοντος, Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-05-26)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναλύεται το στρατηγικό μάνατζμεντ και η συμβολή του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ...
Η εξέλιξη και αναδιάρθρωση του κλάδου ιχθυοκαλλιέργειας στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η διπλωματική εργασία με τίτλο ‘‘Η εξέλιξη και η αναδιάρθρωση του κλάδου της ιχθυοκαλλιέργειας στην Ελλάδα’’ έγινε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος στην Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς.Η ...
Ανάκαμψη υπηρεσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Στο σύγχρονο επιχειρησιακό εξωτερικό και εσωτερικό ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση ίδρυσης διαφημιστικής εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)
Η παρούσα εργασία διεξήχθη στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Πανεπιστημίου Πειραιώς και αφορά την οικονομοτεχνική μελέτη για την ίδρυση διαφημιστικής εταιρείας στην Νέα ...
Εφαρμογή νέων λογιστικών εργαλείων, Μελέτη Περίπτωσης: εφαρμογή σε μικρομεσαία επιχείρηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η παρούσα μελέτη σκοπεύει στην παρουσίαση και ανάλυση της διαδικασίας εφαρμογής της κοστολόγησης κατά δραστηριότητα σε μία μικρομεσαία επιχείρηση. Εξετάζει την υπάρχουσα μέθοδο κοστολόγησης που χρησιμοποιεί η επιχείρηση ...
Brand authenticity and brand empowerment
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Σε περιόδους όπου επικρατεί αυξημένη αβεβαιότητα, η αυθεντικότητα αποτελεί βασική ανθρώπινη φιλοδοξία, καθιστώντας την ένα βασικό ζήτημα στο σύγχρονο marketing και ένα σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία ενός brand. Παρ’ ...
Ανάλυση λογιστικών καταστάσεων για τον όμιλο Λάμψα Α.Ε. για το χρονικό διάστημα 2004-2017
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την οικονομική πορεία του ομίλου Λάμψα Α.Ε. ο οποίος δραστηριοποιείται στο ξενοδοχειακό κλάδο κατά τη χρονική περίοδο 2004 – 2017.
Για την εκτίμηση της οικονομικής πορείας του ...
Ελληνική βιομηχανία μόδας και εισαγόμενος ανταγωνισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)
Η μόδα αποτελεί μία παγκόσμια βιομηχανία, που μπορεί να χαρακτηριστεί συναρπαστική, δυναμική, γοητευτική και δημιουργική. Στη μόδα δεν υπάρχουν πλέον γεωγραφικά σύνορα. Η παγκοσμιοποίηση, η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ...
Επηρεασμός της αποτιμώμενης αξίας μιας επιχείρησης μέσω διαχείρισης κερδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-28)