Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 186
Η εφαρμογή του Lean Six Sigma για τη βελτίωση της επίδοσης σε βιομηχανία φαρμάκων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την εφαρμογή της μεθοδολογίας Lean Six Sigma στη βιομηχανία φαρμάκων με στόχο τη βελτίωση της επίδοσης και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας. Η βιομηχανία φαρμάκων αντιμετωπίζει μια ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση επένδυσης ίδρυσης ξενοδοχειακής μονάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η παρούσα μελέτη εστιάζεται στην αξιολόγηση μιας επένδυσης σε ένα πολυτελές , τεσσάρων αστέρων ξενοδοχείο στην Νάουσα της Πάρου με την ονομασία "Sunset Boutique Hotel", που θα περιλαμβάνει 34 πολυτελείς σουίτες. Οι επενδυτές ...
Η δεκτικότητα των εργαζομένων προς το career mentoring : επιπτώσεις στη δέσμευση και στην επαγγελματική ανάπτυξή τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)
Η παρούσα έρευνα εστιάζει στη μελέτη του πώς το εργασιακό mentoring επηρεάζει τη δέσμευση και την επαγγελματική ανάπτυξη των εργαζομένων, εξετάζοντας παράλληλα τις διάφορες πτυχές και τα οφέλη του mentoring, καθώς και την ...
Οι εφαρμογές των νέων Τ.Π.Ε. στις σύγχρονες επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01-16)
Η εν λόγω διπλωματική έρευνα αφορά τις εφαρμογές των νέων και εξελιγμένων
τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών στις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Εν αρχή, αναλύονται οι βασικοί ορισμοί που θα συναντήσει ο αναγνώστης ...
Η εφαρμογή του στρατηγικού μάνατζμεντ στον κλάδο της ενοικίασης σκαφών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η πτυχιακή εργασία σχετίζεται με τον κλάδο της ενοικίασης σκαφών και με τον τρόπο επιρροής του στρατηγικού μάνατμεντ σε αυτόν. Για την επίτευξη του σκοπού δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο και πραγματοποιηθήκε έρευνα πεδίου, ...
Μια οικονομική προσέγγιση της νομοθεσίας των δημοσίων συμβάσεων μετά τον Ν.4782/2021
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Πηγές και εφαρμογές του πολιτικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-11-29)
Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τον ρόλο του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία του πολιτικού μάρκετινγκ στην ελληνική κοινωνία. Το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί το θεωρητικό πλαίσιο όπου επεξηγούνται ...
Win win στρατηγικές επιχειρήσεων για χτίσιμο ανθεκτικότητας σε περιβάλλον αβεβαιότητας.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
The interrelationship of central banks - Opportunities and threats of EU financial institutions
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02-01)
Διερεύνηση για την ίδρυση υποκαταστήματος εταιρείας που ασχολείται με την κατασκευή και εμπορία ναυτιλιακών ειδών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07-25)