Πηγές και εφαρμογές του πολιτικού μάρκετινγκ στην Ελλάδα
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Πολιτικό μάρκετινγκ ; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; ΔιαδίκτυοΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τον ρόλο του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία του πολιτικού μάρκετινγκ στην ελληνική κοινωνία. Το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί το θεωρητικό πλαίσιο όπου επεξηγούνται ορισμοί και έννοιες, ενώ στο δεύτερο κεφάλαιο ακολουθεί η ανάπτυξη του ερευνητικού θέματος όπου αφορά την ενσωμάτωση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο πεδίο της πολιτικής. Εν συνεχεία απο το τρίτο κεφάλαιο και έπειτα ακολουθεί η μεθοδολογία της εργασίας (ποσοτική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίου) ο σκοπός και τα ερωτήματα. Τέλος γίνεται ανάλυση των ερωτημάτων τα οποία αποτελέσματα αναφέρονται σε ελληνικά δεδομένα και εξάγονται τα συμπεράσματα.