Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Επιβλέποντα "Σάμψων, Δημήτριος"
Αποτελέσματα 59-63 από 63
-
Τεχνολογικά υποστηριζόμενα εκπαιδευτικά σενάρια εκλαΐκευσης της επιστήμης σε άτυπα περιβάλλοντα μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-09)Η εκλαΐκευση των φυσικών επιστημών αποτελεί μια πρακτική που έχει διαμορφωθεί σε βάθος αιώνων και με πολλές τροποποιήσεις ως μια καλή εκπαιδευτική πρακτική στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών, καθώς γεφυρώνει το χάσμα ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη διδακτική της πληροφορικής με χρήση του εργαλείου Alice
(2013-10-29)Η παρούσα εργασία, διαπραγματεύεται και ερευνά τη χρήση του Alice στη διδακτική του προγραμματισμού και κατά πόσο αυτή μπορεί να συμβάλει θετικά στη στάση των μαθητών ως προς τον προγραμματισμό. Η Μεταπτυχιακή Διπλωματική ... -
Χαρακτηρισμός εικονικών και απομακρυσμένων εργαστηρίων με εκπαιδευτικά μεταδεδομένα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Τα εικονικά και απομακρυσμένα εργαστήρια καθώς και τα εργαλεία ανάλυσης αυτών (ΕΑΕ) συμβάλλουν καταλυτικά στην ενίσχυση της προώθησης της εκπαίδευσης των Φυσικών Επιστημών, της Τεχνολογίας, της Επιστήμης των Μηχανικών και ... -
Χαρακτηρισμός εκπαιδευτικών εργαλείων με εκπαιδευτικά μεταδεδομένα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίας (ΤΠΕ) έχει επηρεάσει σημαντικά την σχολική εκπαίδευση προσφέροντας σημαντικές δυνατότητες για την παροχή στους μαθητές αποτελεσματικών μαθησιακών εμπειριών. ... -
Χαρακτηρισμός Σοβαρών Παιχνιδιών με εκπαιδευτικά μεταδεδομένα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Η εργασία αυτή αφορά τον ολοένα εξελισσόμενο επιστημονικό τομέα των Σοβαρών Παιχνιδιών (Serious Games-SG), καθώς και την θεώρηση και χαρακτηρισμό τους με εκπαιδευτικά μεταδεδομένα(metadata) προκειμένου να είναι ανευρέσιμα ...