Τρισδιάστατο παιχνίδι αφήγησης για το Νεκρομαντείο στις πηγές του Αχέροντα σε Unity3D
3D narrative game about the Temple of Necromancy in the Acheron Springs in Unity3D

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Narration ; 3D videogame ; Unity ; C# ; Temple of Necromancy ; Greek mythology ; MemoriesΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός ατμοσφαιρικού, αφηγηματικού βιντεοπαιχνιδιού που συνδυάζει την εξερεύνηση, τη λύση γρίφων και την αποκάλυψη της ιστορίας μέσω περιβαλλοντικών στοιχείων. Ο παίκτης ξεκινά την περιπέτειά του ξυπνώντας σε ένα παλιό σπίτι, χωρίς αναμνήσεις για το παρελθόν της οικογένειάς του. Σύντομα, ανακαλύπτει μια παλιά κάμερα με μια μοναδική ικανότητα: μπορεί να αποκαλύπτει μνήμες του παρελθόντος που παραμένουν αόρατες στο γυμνό μάτι. Καθώς η ιστορία εξελίσσεται, μεταφέρεται μυστηριωδώς στα ερείπια του Νεκρομαντείου του Αχέροντα, ενός αρχαίου τόπου που, σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, λειτουργούσε ως πύλη επικοινωνίας με τις ψυχές των νεκρών. Η ανάπτυξη του παιχνιδιού πραγματοποιήθηκε στη μηχανή Unity, με προγραμματισμό σε C#. Ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι το σύστημα συλλογής αναμνήσεων μέσω της κάμερας, το οποίο επιτρέπει στον παίκτη να εξερευνήσει το παρελθόν και να επηρεάσει την πορεία της ιστορίας. Μέσα από αυτήν την εργασία, αποκτήθηκαν πολύτιμες δεξιότητες στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών, καθώς και βαθύτερη κατανόηση των σύγχρονων τεχνικών ανάπτυξης αφηγηματικών εμπειριών.