dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Σολωνάκη, Ηρώ | |
dc.date.accessioned | 2025-04-09T08:17:02Z | |
dc.date.available | 2025-04-09T08:17:02Z | |
dc.date.issued | 2025-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17633 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός ατμοσφαιρικού, αφηγηματικού βιντεοπαιχνιδιού που συνδυάζει την εξερεύνηση, τη λύση γρίφων και την αποκάλυψη της ιστορίας μέσω περιβαλλοντικών στοιχείων. Ο παίκτης ξεκινά την περιπέτειά του ξυπνώντας σε ένα παλιό σπίτι, χωρίς αναμνήσεις για το παρελθόν της οικογένειάς του. Σύντομα, ανακαλύπτει μια παλιά κάμερα με μια μοναδική ικανότητα: μπορεί να αποκαλύπτει μνήμες του παρελθόντος που παραμένουν αόρατες στο γυμνό μάτι. Καθώς η ιστορία εξελίσσεται, μεταφέρεται μυστηριωδώς στα ερείπια του Νεκρομαντείου του Αχέροντα, ενός αρχαίου τόπου που, σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, λειτουργούσε ως πύλη επικοινωνίας με τις ψυχές των νεκρών. Η ανάπτυξη του παιχνιδιού πραγματοποιήθηκε στη μηχανή Unity, με προγραμματισμό σε C#. Ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι το σύστημα συλλογής αναμνήσεων μέσω της κάμερας, το οποίο επιτρέπει στον παίκτη να εξερευνήσει το παρελθόν και να επηρεάσει την πορεία της ιστορίας. Μέσα από αυτήν την εργασία, αποκτήθηκαν πολύτιμες δεξιότητες στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών, καθώς και βαθύτερη κατανόηση των σύγχρονων τεχνικών ανάπτυξης αφηγηματικών εμπειριών. | el |
dc.format.extent | 55 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Τρισδιάστατο παιχνίδι αφήγησης για το Νεκρομαντείο στις πηγές του Αχέροντα σε Unity3D | el |
dc.title.alternative | 3D narrative game about the Temple of Necromancy in the Acheron Springs in Unity3D | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This abstract focuses on the development of an atmospheric, narrative-driven video game that combines exploration, puzzle-solving, and storytelling through environmental elements. The player begins their journey by waking up in an old house, with no memories of their family’s past. Soon, they discover an old camera with a unique ability: it can reveal memories of the past that remain invisible to the naked eye. As the story unfolds, the player is mysteriously transported to the ruins of the Temple of Necromancy in the Acheron Springs, an ancient site that, according to Greek mythology, served as a gateway for communicating with the souls of the dead. The game was developed using the Unity engine, with programming in C#. A key innovative feature is the memory-collection system through the camera, allowing players to explore the past and influence the course of the story. Through this project, valuable skills in game design and development were acquired, along with a deeper understanding of modern techniques for creating immersive narrative experiences. | el |
dc.subject.keyword | Narration | el |
dc.subject.keyword | 3D videogame | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | C# | el |
dc.subject.keyword | Temple of Necromancy | el |
dc.subject.keyword | Greek mythology | el |
dc.subject.keyword | Memories | el |
dc.date.defense | 2025-03-31 | |