Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τρισδιάστατο παιχνίδι αφήγησης για το Νεκρομαντείο στις πηγές του Αχέροντα σε Unity3D

dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΣολωνάκη, Ηρώ
dc.date.accessioned2025-04-09T08:17:02Z
dc.date.available2025-04-09T08:17:02Z
dc.date.issued2025-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17633
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός ατμοσφαιρικού, αφηγηματικού βιντεοπαιχνιδιού που συνδυάζει την εξερεύνηση, τη λύση γρίφων και την αποκάλυψη της ιστορίας μέσω περιβαλλοντικών στοιχείων. Ο παίκτης ξεκινά την περιπέτειά του ξυπνώντας σε ένα παλιό σπίτι, χωρίς αναμνήσεις για το παρελθόν της οικογένειάς του. Σύντομα, ανακαλύπτει μια παλιά κάμερα με μια μοναδική ικανότητα: μπορεί να αποκαλύπτει μνήμες του παρελθόντος που παραμένουν αόρατες στο γυμνό μάτι. Καθώς η ιστορία εξελίσσεται, μεταφέρεται μυστηριωδώς στα ερείπια του Νεκρομαντείου του Αχέροντα, ενός αρχαίου τόπου που, σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, λειτουργούσε ως πύλη επικοινωνίας με τις ψυχές των νεκρών. Η ανάπτυξη του παιχνιδιού πραγματοποιήθηκε στη μηχανή Unity, με προγραμματισμό σε C#. Ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι το σύστημα συλλογής αναμνήσεων μέσω της κάμερας, το οποίο επιτρέπει στον παίκτη να εξερευνήσει το παρελθόν και να επηρεάσει την πορεία της ιστορίας. Μέσα από αυτήν την εργασία, αποκτήθηκαν πολύτιμες δεξιότητες στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών, καθώς και βαθύτερη κατανόηση των σύγχρονων τεχνικών ανάπτυξης αφηγηματικών εμπειριών.el
dc.format.extent55el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΤρισδιάστατο παιχνίδι αφήγησης για το Νεκρομαντείο στις πηγές του Αχέροντα σε Unity3Del
dc.title.alternative3D narrative game about the Temple of Necromancy in the Acheron Springs in Unity3Del
dc.typeBachelor Dissertationel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis abstract focuses on the development of an atmospheric, narrative-driven video game that combines exploration, puzzle-solving, and storytelling through environmental elements. The player begins their journey by waking up in an old house, with no memories of their family’s past. Soon, they discover an old camera with a unique ability: it can reveal memories of the past that remain invisible to the naked eye. As the story unfolds, the player is mysteriously transported to the ruins of the Temple of Necromancy in the Acheron Springs, an ancient site that, according to Greek mythology, served as a gateway for communicating with the souls of the dead. The game was developed using the Unity engine, with programming in C#. A key innovative feature is the memory-collection system through the camera, allowing players to explore the past and influence the course of the story. Through this project, valuable skills in game design and development were acquired, along with a deeper understanding of modern techniques for creating immersive narrative experiences.el
dc.subject.keywordNarrationel
dc.subject.keyword3D videogameel
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keywordC#el
dc.subject.keywordTemple of Necromancyel
dc.subject.keywordGreek mythologyel
dc.subject.keywordMemoriesel
dc.date.defense2025-03-31


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»