Επιβίωση απέναντι στα zombies
Survive the zombies

Bachelor Dissertation
Συγγραφέας
Σκαρλής, Θρασύβουλος
Ημερομηνία
2025Επιβλέπων
Παναγιωτόπουλος, ΘεμιστοκλήςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Unity 3D ; C# ; Game engine ; Asset Store ; Scripts ; Animator ; Game development ; 3D modelingΠερίληψη
Η εργασία αυτή αφορά την ανάπτυξη ενός διαδραστικού βιντεοπαιχνιδιού που υλοποιήθηκε στο
περιβάλλον του Unity3D, υλοποιημένη σε γλώσσα C# με τον τίτλο «Survive The Zombies».Το
παιχνίδι θα είναι συμβατό με περιβάλλον Windows και σχεδιάστηκε με στόχο την ψυχαγωγία του
χρήστη μέσω της συνεχούς πρόκλησής των ικανοτήτων του(που αφορά τη στόχευση) καθώς και
την ενίσχυση της οξυδέρκειας του όσον αφορά το πώς να κινείτε στο χώρο. Ο παίκτης
αναλαμβάνει τον ρόλο του Τζακ, πρώην αναγνωρισμένος και έμπειρος στρατιώτης που είχε
αποσυρθεί από το πεδίο μάχης και καλείται να υπερασπιστεί με τη ζωή του και το πάντα έμπιστο
πιστόλι ως σύμμαχο μονάδα Βιολογικού Κινδύνου από τις στρατιές των zombies που έρχονται
ακατάπαυστα.
Το παιχνίδι είναι ένα shooter survival/horde mode παιχνίδι, για το οποίο πηγή έμπνευσης
ήταν τα παιχνίδια «Army of one» ,«call of duty/nazi zombies» και το «Left 4 dead».
Για την ανάπτυξη, χρησιμοποιήθηκαν εργαλεία όπως το C# για τον προγραμματισμό της
λογικής του παιχνιδιού και το game engine Unity για τον σχεδιασμό του γραφικού περιβάλλοντος.
Ειδικότερα, εφαρμόστηκαν τεχνικές [π.χ. φυσικής κίνησης, φωτισμού, διαχείρισης ήχου] και
μηχανισμοί. αλληλεπίδρασης, συστήματος επιβράβευσης και συστήματα player progression . Η
υλοποίηση επιδιώκει να προσφέρει μια ελκυστική και δυναμική εμπειρία χρήστη, με προκλήσεις
που αυξάνονται σε δυσκολία όση περισσότερη ώρα ο χρήστης επιβιώνει στο παιχνίδι.
Συνολικά, το παιχνίδι ανταποκρίνεται στους στόχους σχεδιασμού και παρέχει μια
διασκεδαστική εμπειρία, επιδεικνύοντας τα τεχνικά και καλλιτεχνικά στοιχεία που αξιοποιήθηκαν
κατά την ανάπτυξή του.