dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Σκαρλής, Θρασύβουλος | |
dc.date.accessioned | 2025-04-07T05:38:55Z | |
dc.date.available | 2025-04-07T05:38:55Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17608 | |
dc.description.abstract | Η εργασία αυτή αφορά την ανάπτυξη ενός διαδραστικού βιντεοπαιχνιδιού που υλοποιήθηκε στο
περιβάλλον του Unity3D, υλοποιημένη σε γλώσσα C# με τον τίτλο «Survive The Zombies».Το
παιχνίδι θα είναι συμβατό με περιβάλλον Windows και σχεδιάστηκε με στόχο την ψυχαγωγία του
χρήστη μέσω της συνεχούς πρόκλησής των ικανοτήτων του(που αφορά τη στόχευση) καθώς και
την ενίσχυση της οξυδέρκειας του όσον αφορά το πώς να κινείτε στο χώρο. Ο παίκτης
αναλαμβάνει τον ρόλο του Τζακ, πρώην αναγνωρισμένος και έμπειρος στρατιώτης που είχε
αποσυρθεί από το πεδίο μάχης και καλείται να υπερασπιστεί με τη ζωή του και το πάντα έμπιστο
πιστόλι ως σύμμαχο μονάδα Βιολογικού Κινδύνου από τις στρατιές των zombies που έρχονται
ακατάπαυστα.
Το παιχνίδι είναι ένα shooter survival/horde mode παιχνίδι, για το οποίο πηγή έμπνευσης
ήταν τα παιχνίδια «Army of one» ,«call of duty/nazi zombies» και το «Left 4 dead».
Για την ανάπτυξη, χρησιμοποιήθηκαν εργαλεία όπως το C# για τον προγραμματισμό της
λογικής του παιχνιδιού και το game engine Unity για τον σχεδιασμό του γραφικού περιβάλλοντος.
Ειδικότερα, εφαρμόστηκαν τεχνικές [π.χ. φυσικής κίνησης, φωτισμού, διαχείρισης ήχου] και
μηχανισμοί. αλληλεπίδρασης, συστήματος επιβράβευσης και συστήματα player progression . Η
υλοποίηση επιδιώκει να προσφέρει μια ελκυστική και δυναμική εμπειρία χρήστη, με προκλήσεις
που αυξάνονται σε δυσκολία όση περισσότερη ώρα ο χρήστης επιβιώνει στο παιχνίδι.
Συνολικά, το παιχνίδι ανταποκρίνεται στους στόχους σχεδιασμού και παρέχει μια
διασκεδαστική εμπειρία, επιδεικνύοντας τα τεχνικά και καλλιτεχνικά στοιχεία που αξιοποιήθηκαν
κατά την ανάπτυξή του. | el |
dc.format.extent | 52 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Επιβίωση απέναντι στα zombies | el |
dc.title.alternative | Survive the zombies | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This work involves the development of an interactive video game implemented in the Unity3D
environment, using the C# language, titled "Survive The Zombies." The game is compatible with
Windows and is designed to entertain the user by continuously challenging their skills (specifically
targeting accuracy) while enhancing their agility in navigating the space. The player assumes the
role of Jack, a former renowned and experienced soldier who has retired from the battlefield and
is called upon to defend, with his life and his ever-trusted pistol as an ally, the Biohazard
Containment Unit from the relentless waves of zombies.
The game is a shooter survival/horde mode, inspired by titles such as "Army of One,"
"Call of Duty/Nazi Zombies," and "Left 4 Dead."
For the development, tools like C# were used to program game logic, and the Unity game
engine was utilized for the design of the graphical environment. Specifically, techniques were
applied in [e.g., physics-based movement, lighting, sound management] and interaction
mechanisms, reward systems, and player progression systems. The implementation seeks to
deliver an engaging and dynamic user experience, with challenges that increase in difficulty the
longer the player survives.
Overall, the game meets the design goals and offers an enjoyable experience,
showcasing the technical and artistic elements utilized in its development. | el |
dc.subject.keyword | Unity 3D | el |
dc.subject.keyword | C# | el |
dc.subject.keyword | Game engine | el |
dc.subject.keyword | Asset Store | el |
dc.subject.keyword | Scripts | el |
dc.subject.keyword | Animator | el |
dc.subject.keyword | Game development | el |
dc.subject.keyword | 3D modeling | el |
dc.date.defense | 2025-01-17 | |