Εμφάνιση απλής εγγραφής

Επιβίωση απέναντι στα zombies

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΣκαρλής, Θρασύβουλος
dc.date.accessioned2025-04-07T05:38:55Z
dc.date.available2025-04-07T05:38:55Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17608
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή αφορά την ανάπτυξη ενός διαδραστικού βιντεοπαιχνιδιού που υλοποιήθηκε στο περιβάλλον του Unity3D, υλοποιημένη σε γλώσσα C# με τον τίτλο «Survive The Zombies».Το παιχνίδι θα είναι συμβατό με περιβάλλον Windows και σχεδιάστηκε με στόχο την ψυχαγωγία του χρήστη μέσω της συνεχούς πρόκλησής των ικανοτήτων του(που αφορά τη στόχευση) καθώς και την ενίσχυση της οξυδέρκειας του όσον αφορά το πώς να κινείτε στο χώρο. Ο παίκτης αναλαμβάνει τον ρόλο του Τζακ, πρώην αναγνωρισμένος και έμπειρος στρατιώτης που είχε αποσυρθεί από το πεδίο μάχης και καλείται να υπερασπιστεί με τη ζωή του και το πάντα έμπιστο πιστόλι ως σύμμαχο μονάδα Βιολογικού Κινδύνου από τις στρατιές των zombies που έρχονται ακατάπαυστα. Το παιχνίδι είναι ένα shooter survival/horde mode παιχνίδι, για το οποίο πηγή έμπνευσης ήταν τα παιχνίδια «Army of one» ,«call of duty/nazi zombies» και το «Left 4 dead». Για την ανάπτυξη, χρησιμοποιήθηκαν εργαλεία όπως το C# για τον προγραμματισμό της λογικής του παιχνιδιού και το game engine Unity για τον σχεδιασμό του γραφικού περιβάλλοντος. Ειδικότερα, εφαρμόστηκαν τεχνικές [π.χ. φυσικής κίνησης, φωτισμού, διαχείρισης ήχου] και μηχανισμοί. αλληλεπίδρασης, συστήματος επιβράβευσης και συστήματα player progression . Η υλοποίηση επιδιώκει να προσφέρει μια ελκυστική και δυναμική εμπειρία χρήστη, με προκλήσεις που αυξάνονται σε δυσκολία όση περισσότερη ώρα ο χρήστης επιβιώνει στο παιχνίδι. Συνολικά, το παιχνίδι ανταποκρίνεται στους στόχους σχεδιασμού και παρέχει μια διασκεδαστική εμπειρία, επιδεικνύοντας τα τεχνικά και καλλιτεχνικά στοιχεία που αξιοποιήθηκαν κατά την ανάπτυξή του.el
dc.format.extent52el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕπιβίωση απέναντι στα zombiesel
dc.title.alternativeSurvive the zombiesel
dc.typeBachelor Dissertationel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis work involves the development of an interactive video game implemented in the Unity3D environment, using the C# language, titled "Survive The Zombies." The game is compatible with Windows and is designed to entertain the user by continuously challenging their skills (specifically targeting accuracy) while enhancing their agility in navigating the space. The player assumes the role of Jack, a former renowned and experienced soldier who has retired from the battlefield and is called upon to defend, with his life and his ever-trusted pistol as an ally, the Biohazard Containment Unit from the relentless waves of zombies. The game is a shooter survival/horde mode, inspired by titles such as "Army of One," "Call of Duty/Nazi Zombies," and "Left 4 Dead." For the development, tools like C# were used to program game logic, and the Unity game engine was utilized for the design of the graphical environment. Specifically, techniques were applied in [e.g., physics-based movement, lighting, sound management] and interaction mechanisms, reward systems, and player progression systems. The implementation seeks to deliver an engaging and dynamic user experience, with challenges that increase in difficulty the longer the player survives. Overall, the game meets the design goals and offers an enjoyable experience, showcasing the technical and artistic elements utilized in its development.el
dc.subject.keywordUnity 3Del
dc.subject.keywordC#el
dc.subject.keywordGame engineel
dc.subject.keywordAsset Storeel
dc.subject.keywordScriptsel
dc.subject.keywordAnimatorel
dc.subject.keywordGame developmentel
dc.subject.keyword3D modelingel
dc.date.defense2025-01-17


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»