Ανάπτυξη και αξιολόγηση τεστ σχολικής ετοιμότητας για νηπιαγωγείο με έμφαση στην ανάπτυξη συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων, βασισμένο στους στόχους του αναλυτικού προγράμματος σπουδών και χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Σχολική ετοιμότητα ; Συναισθηματικές δεξιότητες ; Κοινωνικές δεξιότητες ; Τεχνητή νοημοσύνη ; Προσχολική εκπαίδευσηΠερίληψη
Η εργασία αυτή εστιάζει στην ανάπτυξη ενός τεστ σχολικής ετοιμότητας για παιδιά προσχολικής ηλικίας, με έμφαση στις συναισθηματικές και κοινωνικές δεξιότητες. Το τεστ σχεδιάστηκε σύμφωνα με τους στόχους του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών για το νηπιαγωγείο και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για την αξιολόγηση και ανάλυση των αποτελεσμάτων. Περιλαμβάνει δραστηριότητες που ενισχύουν την αναγνώριση συναισθημάτων, την κοινωνική συνεργασία και την αυτορρύθμιση. Η εργασία στοχεύει στη δημιουργία ενός έγκυρου και αξιόπιστου εργαλείου που υποστηρίζει την εκπαιδευτική πράξη και παρέχει πολύτιμα δεδομένα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς.