Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αξιοποίηση διαφορετικών στρατηγικών μάθησης για την σχεδίαση και την υλοποίηση mini-lessons σχετικά με τη διδακτέα ύλη του μαθήματος της Ιστορίας της Πρώτης (Α΄) τάξης του Ελληνικού Λυκείου

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΠαντολέων - Σταματάκου, Μυρσίνη
dc.date.accessioned2025-02-18T12:43:58Z
dc.date.available2025-02-18T12:43:58Z
dc.date.issued2024-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17480
dc.description.abstractΗ παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία αφορά στη χρησιμοποίηση ορισμένων στρατηγικών μάθησης, με σκοπό την σχεδίαση και, στην συνέχεια, την υλοποίηση ενδεικτικών παραδειγμάτων mini-lessons, σχετιζόμενα με την ύλη του μαθήματος της Ιστορίας Α΄ Λυκείου, με την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων και, κατ' επέκταση, τεχνολογιών. Η διδασκαλία της Ιστορίας συνιστά μία εκ των σημαντικότερων προκλήσεων της εκπαίδευσης στην σύγχρονη εποχή. Είναι πασιφανές το γεγονός ότι ο παραδοσιακός τρόπος διδασκαλίας της Ιστορίας προκαλεί πλήξη στους μαθητές και δεν συμβάλλει στην προσέλκυση του ενδιαφέροντός τους για το αντικείμενό της. Υπάρχουν, ωστόσο, στρατηγικές μάθησης, με την εφαρμογή των οποίων, δύναται να εκσυγχρονιστεί ο τρόπος διδασκαλίας του συγκεκριμένου μαθήματος και οι οποίες ενδείκνυνται για τον σκοπό αυτό. Αμφότεροι μαθητές και καθηγητές πρόκειται να έχουν πολλαπλά οφέλη, με την θέσπιση μίας καινοτόμου εκπαιδευτικής διαδικασίας, η οποία θα εφοδιάσει και τις δύο πλευρές με σημαντικές δεξιότητες, οι οποίες θα αποδειχθούν χρήσιμες για την προσωπική βελτίωσή τους, καθώς και για το μέλλον της Εκπαίδευσης και, ιδίως, της Ελληνικής, εγχείρημα το οποίο πρέπει να αποτελέσει στοίχημα για το σύνολο των εκπαιδευτικών φορέων.el
dc.format.extent89el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑξιοποίηση διαφορετικών στρατηγικών μάθησης για την σχεδίαση και την υλοποίηση mini-lessons σχετικά με τη διδακτέα ύλη του μαθήματος της Ιστορίας της Πρώτης (Α΄) τάξης του Ελληνικού Λυκείουel
dc.title.alternativeUse of different learning strategies designing and implementing mini-lessons related to the curriculum of the History course of the first (A) Grade of Senior High School in Greeceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis Master Thesis concerns the use of specific learning strategies, for the design and then, implementation of some examples of mini-lessons, related to the curriculum of the course of History of the first Grade of Greek Senior High School, with the use of digital tools and, by extension, digital technologies. Teaching History poses a significant challenge in modern times. It is obvious that the traditional History teaching methods are uninteresting for students and fail to capture their interest for the subject. However, there are learning strategies, if implemented, can modernize the teaching approach for this subject and which are suitable for this purpose. Both, students and teachers will benefit from adopting an innovative educational process that will equip them with important skills for their personal development and the future of Education and of Greek educational system. This endeavor should be a challenge for all educational institutions and stakeholders.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΙστορίαel
dc.subject.keywordΣτρατηγικές μάθησηςel
dc.subject.keywordΨηφιακές τεχνολογίεςel
dc.subject.keyword(Ελληνικό) Λύκειοel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordMini-lessonsel
dc.subject.keywordΜαθητέςel
dc.subject.keywordΚαθηγητέςel
dc.subject.keywordΙστορικές πηγέςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικός σχεδιασμός και υλοποίησηel
dc.subject.keywordΑξιολόγησηel
dc.subject.keywordΜελλοντικές προοπτικέςel
dc.date.defense2025-02-05


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»