Ο ρόλος και η χρήση των social media για ηλεκτρονικό word of mouth
The role and impact of social media in the e-WoM
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Word of mouthΠερίληψη
Η από στόμα σε στόμα επικοινωνία αποτέλεσε εδώ και πάρα πολλά χρόνια μια πάρα πολύ χρήσιμη πρακτική μάρκετινγκ, καθώς έχει φανεί σε πολλές έρευνες ότι επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την απόφαση για την αγορά ή όχι ενός προϊόντος. Εξάλλου, με την ανάδειξη του διαδικτύου ως του σημαντικότερου πεδίου στο οποίο πλέον οι άνθρωποι στις μέρες μας μπορούν να αλληλοεπιδρούν, να επικοινωνούν, να μοιράζονται απόψεις, ιδέες και εμπειρίες, αναδείχτηκε η ηλεκτρονική από στόμα σε στόμα επικοινωνία, το λεγόμενο e-wom, το οποίο σε μεγάλο βαθμό υποκατέστησε την απλή από στόμα σε στόμα επικοινωνία. Με αυτήν την έννοια, σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η ανάλυση της σημασίας του e-wom για τον τουριστικό κλάδο και για τον ξενοδοχειακό κλάδο πιο συγκεκριμένα, μέσα τόσο από μια ενδελεχή βιβλιογραφική επισκόπηση, όσο και με την διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας με την βοήθεια ενός ερωτηματολογίου. Σε κάθε περίπτωση, η παρούσα εργασία, έδειξε την σημασία του e-wom για τις σύγχρονες επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου και υπογράμμισε την ανάγκη αυτές να εντάξουν, αν δεν το έχουν κάνει ήδη, στην στρατηγική τους την ανάδειξή τους μέσα σε αυτούς τους ιστότοπους.