A Rogue’s Path : a Unity 3D game focusing on stealth mechanics
A Rogue’s Path : ένα Unity 3D παιχνίδι που επικεντρώνεται στους μηχανισμούς απόκρυψης
Bachelor Dissertation
Συγγραφέας
Taliadoros, Andreas
Ταλιαδώρος, Ανδρέας
Ημερομηνία
2024-09-27Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Unity ; Stealth mechanics ; 3D game ; C# programming languageΠερίληψη
Η διατριβή αυτή εξερευνάει και παρουσιάζει τους διάφορους μηχανισμούς απόκρυψης που μπορούν να υλοποιηθούν για την κατασκευή ενός παιχνιδιού. Το παιχνίδι έχει υλοποιηθεί χρησιμοποιώντας το game engine Unity και χρησιμοποιεί την προγραμματιστική γλώσσα C#.