dc.contributor.advisor | Panagiotopoulos, Themistoklis | |
dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Taliadoros, Andreas | |
dc.contributor.author | Ταλιαδώρος, Ανδρέας | |
dc.date.accessioned | 2024-12-06T12:24:10Z | |
dc.date.available | 2024-12-06T12:24:10Z | |
dc.date.issued | 2024-09-27 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17198 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4621 | |
dc.description.abstract | Η διατριβή αυτή εξερευνάει και παρουσιάζει τους διάφορους μηχανισμούς απόκρυψης που μπορούν να υλοποιηθούν για την κατασκευή ενός παιχνιδιού. Το παιχνίδι έχει υλοποιηθεί χρησιμοποιώντας το game engine Unity και χρησιμοποιεί την προγραμματιστική γλώσσα C#. | el |
dc.format.extent | 38 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | A Rogue’s Path : a Unity 3D game focusing on stealth mechanics | el |
dc.title.alternative | A Rogue’s Path : ένα Unity 3D παιχνίδι που επικεντρώνεται στους μηχανισμούς απόκρυψης | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This thesis explores and presents the different stealth mechanics that can be implemented in the making of a game. The game has been implemented using the game engine Unity and uses the programming language called C#. | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | Stealth mechanics | el |
dc.subject.keyword | 3D game | el |
dc.subject.keyword | C# programming language | el |
dc.date.defense | 2024-09-27 | |