Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΛεράϊ, Ελβίρα
dc.date.accessioned2024-12-06T10:44:04Z
dc.date.available2024-12-06T10:44:04Z
dc.date.issued2024-11-29
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17189
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4612
dc.description.abstractΟι στρατηγικές μάρκετινγκ στον κλάδο των προϊόντων ομορφιάς επηρεάζουν σημαντικά την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι επιχειρήσεις προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους για να προσελκύσουν τους καταναλωτές, δημιουργώντας προϊόντα, τα οποία ανταποκρίνονται σε ατομικές ανάγκες και προτιμήσεις. Οι στρατηγικές αυτές περιλαμβάνουν τη διαφοροποίηση των προϊόντων, τη χρήση διαφόρων καναλιών διανομής και την επικοινωνία, μέσω διαφημίσεων και κοινωνικών μέσων. Επίσης, η καινοτομία και η βιωσιμότητα κερδίζουν όλο και περισσότερη σημασία, καθώς επηρεάζουν την επιλογή των προϊόντων από τους καταναλωτές. Ο κλάδος της ομορφιάς συνεχίζει να εξελίσσεται με τις νέες τάσεις και τις στρατηγικές μάρκετινγκ να διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων.el
dc.format.extent103el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ και η επίδραση τους στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο κλάδο των προϊόντων ομορφιάςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENStrategic marketing in the beauty products industry significantly influences consumer purchasing behavior. Companies adapt their strategies to attract consumers by creating products that cater to individual needs and preferences. These strategies include product differentiation, the use of various distribution channels, and communication through advertising and social media. Furthermore, innovation and sustainability are gaining increasing importance, as they impact consumers' product choices. The beauty industry continues to evolve with new trends and marketing strategies playing a crucial role in the competitiveness of businesses.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΣτρατηγική μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚλάδος ομορφιάςel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordStrategic marketingel
dc.subject.keywordDigital marketingel
dc.subject.keywordBeauty industryel
dc.date.defense2024-11-29


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»