dc.contributor.advisor | Τσόγκας, Μάρκος - Μάριος | |
dc.contributor.author | Λεράϊ, Ελβίρα | |
dc.date.accessioned | 2024-12-06T10:44:04Z | |
dc.date.available | 2024-12-06T10:44:04Z | |
dc.date.issued | 2024-11-29 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17189 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4612 | |
dc.description.abstract | Οι στρατηγικές μάρκετινγκ στον κλάδο των προϊόντων ομορφιάς επηρεάζουν
σημαντικά την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι επιχειρήσεις
προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους για να προσελκύσουν τους καταναλωτές,
δημιουργώντας προϊόντα, τα οποία ανταποκρίνονται σε ατομικές ανάγκες και
προτιμήσεις. Οι στρατηγικές αυτές περιλαμβάνουν τη διαφοροποίηση των
προϊόντων, τη χρήση διαφόρων καναλιών διανομής και την επικοινωνία, μέσω
διαφημίσεων και κοινωνικών μέσων. Επίσης, η καινοτομία και η βιωσιμότητα
κερδίζουν όλο και περισσότερη σημασία, καθώς επηρεάζουν την επιλογή των
προϊόντων από τους καταναλωτές. Ο κλάδος της ομορφιάς συνεχίζει να
εξελίσσεται με τις νέες τάσεις και τις στρατηγικές μάρκετινγκ να διαδραματίζουν
κρίσιμο ρόλο στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. | el |
dc.format.extent | 103 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Στρατηγικές μάρκετινγκ και η επίδραση τους στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο κλάδο των προϊόντων ομορφιάς | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | Strategic marketing in the beauty products industry significantly influences
consumer purchasing behavior. Companies adapt their strategies to attract
consumers by creating products that cater to individual needs and preferences.
These strategies include product differentiation, the use of various distribution
channels, and communication through advertising and social media.
Furthermore, innovation and sustainability are gaining increasing importance,
as they impact consumers' product choices. The beauty industry continues to
evolve with new trends and marketing strategies playing a crucial role in the
competitiveness of businesses. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA) | el |
dc.subject.keyword | Μάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγική μάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Διαδικτυακό μάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Κλάδος ομορφιάς | el |
dc.subject.keyword | Marketing | el |
dc.subject.keyword | Strategic marketing | el |
dc.subject.keyword | Digital marketing | el |
dc.subject.keyword | Beauty industry | el |
dc.date.defense | 2024-11-29 | |