Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΚουταβά, Αγγελική Βικτώρια
dc.date.accessioned2024-12-03T06:27:57Z
dc.date.available2024-12-03T06:27:57Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17154
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4577
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας, ήταν να διερευνηθεί η χρήση των εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε περιβάλλοντα Β2Β. Η έρευνα έλαβε χώρα μέσα από τη μέθοδο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Τα ερευνητικά στοιχεία ανέδειξαν ότι έχει σημειωθεί αξιοσημείωτη πρόοδος στο ψηφιακό μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της υιοθέτησης εξειδικευμένων εργαλείων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η οποία επηρεάζει όχι μόνο τις Β2C αλλά και τις B2B επιχειρήσεις. Tο εύρημα αυτό υπογραμμίζει τη σημασία της ανάπτυξης στοχευμένων στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ που να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά σε αυτά τα περιβάλλοντα. Μάλιστα, έχει διαπιστωθεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη και άλλες αναδυόμενες τεχνολογίες θα μεταμορφώσουν βαθιά τον τομέα B2B, καθώς και άλλους τομείς μάρκετινγκ. Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε περιβάλλοντα Β2Β έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα εργαλείων που περιλαμβάνουν διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της ανάλυσης και της παρακολούθησης, της διαχείρισης και προώθησης ενός εμπορικού σήματος, της αξιοποίησης τεχνικών διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) με τη χρήση μεγάλων δεδομένων, του ηλεκτρονικού εμπορίου και των διαδικτυακών πλατφορμών λιανικής πώλησης, της αυτοματοποίησης, η οποία αναφέρεται στη χρήση της τεχνολογίας για την εκτέλεση εργασιών ή διαδικασιών χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, την ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ, την ενσωμάτωση της αναδυόμενης τεχνολογίας, την αξιοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ περιεχομένου και βίντεο, την εφαρμογή wikis για την ανταλλαγή πληροφοριών και τη συνεργασία και την ενσωμάτωση τεχνικών μάρκετινγκ θυγατρικών εταιρειών. Τα διαθέσιμα στην αγορά εργαλεία χρησιμοποιούνται συνήθως τόσο σε περιβάλλοντα B2B όσο και σε περιβάλλοντα B2C, προσφέροντας ποικίλες δυνατότητες σε πολύ προσιτή τιμή. Αναμφίβολα, είναι απαραίτητη μια προσαρμοσμένη στρατηγική για κάθε οργανισμό, λαμβάνοντας υπόψη τα βέλτιστα εργαλεία που πρέπει να επιλεγούν, τα οποία παρέχουν τη μεγαλύτερη αξία, ιδίως όσον αφορά το κόστος τους. Είναι ακόμη σημαντικό για τις επιχειρήσεις να αναγνωρίσουν τη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ στα πλαίσια B2B, κατανοώντας ότι όπως ακριβώς οι μεμονωμένοι πελάτες, έτσι και οι επιχειρήσεις με τις οποίες θέλουν να συνεργαστούν μπορούν να επηρεαστούν από τα ψηφιακά κανάλια και τις σχετικές τακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ.el
dc.format.extent71el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΧρήση εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ και μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε περιβάλλον B2Bel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΕυρωπαϊκό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα (ΕΜΠΣ.ΔΕ-ΔΟΠ)el
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordΧρήση ψηφιακών εργαλείωνel
dc.subject.keywordΒ2Βel
dc.date.defense2024-11-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»