Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΠαναγή, Μαρία
dc.date.accessioned2024-11-22T11:59:17Z
dc.date.available2024-11-22T11:59:17Z
dc.date.issued2024-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17091
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4514
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη χρήση του ψηφιακού μετασχηματισμού και κατά πόσο δύναται να χρησιμοποιηθεί ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας General Electric Healthcare, εστιάζοντας στους βασικούς περιορισμούς λόγω της στρατηγικής που ήδη χρησιμοποιείται από τον οργανισμό, καθώς και την ήδη υπάρχουσα κουλτούρα που τον διέπει στην Ελλάδα. Σκοπός της μελέτης είναι να εστιάσουμε στις μεθόδους που πρέπει να ακολουθήσει η GEHC Ελλάδος ώστε να χρησιμοποιηθεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός προς όφελός της και ως ένα πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, υπερκαλύπτοντας τους περιορισμούς που αναδεικνύονται. Η έρευνα διεξάγεται με τη μέθοδο των συνεντεύξεων. Η εργασία διαρθρώνεται σε 7 κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η κατηγοριοποίηση των πολυεθνικών επιχειρήσεων(MNCs), καθώς και των μοντέλων που χρησιμοποιούνται για την επίτευξη ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων στην παγκόσμια αγορά. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο εξετάζει τη σημασία του στρατηγικού μάνατζμεντ για τις πολυεθνικές επιχειρήσεις, υπογραμμίζοντας την ανάγκη προσαρμογής σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο εξωτερικό περιβάλλον μέσω της καινοτομίας, της βιωσιμότητας και της δημιουργίας οργανισμών γνώσης, ενώ αναλύει τα στάδια του στρατηγικού σχεδιασμού και την επιρροή του ψηφιακού μετασχηματισμού στην επιχειρηματική στρατηγική. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύονται οι εσωτερικές παράμετροι των πολυεθνικών επιχειρήσεων, όπως η δομή, η κουλτούρα και οι πόροι, αναδεικνύοντας τις δυνάμεις και τις αδυναμίες τους, που είναι κρίσιμες για τη διαμόρφωση στρατηγικής και την απόκτηση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων στην αγορά. Στη συνέχεια, αναλύεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός που σύμφωνα με την καθηγήτρια Rita McGrath κρίνεται ζωτικός για την ευκινησία και την προσαρμοστικότητα του οργανισμού στο ταχύτατα μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον. Από το θεωρητικό κομμάτι της εργασίας καταλήξαμε στο γεγονός ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις που τον ενσωματώνουν σωστά, προσφέροντας βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών και προσαρμοστικότητα του οργανισμού στο δυναμικό περιβάλλον της αγοράς. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της μεθόδου συνεντεύξεων σε τρεις εργαζομένους στην GEHC Ελλάδος, κατέληξε στη σπουδαιότητα χρήσης του ψηφιακού μετασχηματισμού ως ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για την GEHC στην Ελλάδα, εστιάζοντας στην αξιολόγηση των εσωτερικών διαδικασιών, της κουλτούρας και της στρατηγικής της εταιρείας, καθώς και στην ανάγκη προσαρμογής στις τοπικές ανάγκες και τις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες για την επιτυχή ενσωμάτωσή του. Τέλος, προτείνονται τρεις λύσεις που αφορούν την εκπαίδευση και υποστήριξη, την προσαρμογή στις τοπικές ανάγκες και την αναβάθμιση υποδομών, οι οποίες μπορούν να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη του ψηφιακού μετασχηματισμού ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την GEHC Ελλάδος.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΧρησιμοποίηση ψηφιακού μετασχηματισμού για τη δημιουργία ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων : μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis thesis examines the use of digital transformation and the extent to which it can be utilized as a competitive advantage for General Electric Healthcare, focusing on the key limitations posed by the organization’s current strategy and its existing culture in Greece. The purpose of this study is to explore the methods that GEHC Greece should follow to leverage digital transformation for its benefit and as a true competitive advantage, overcoming the highlighted constraints. The research is conducted using interviews. The thesis is structured into seven chapters. The first chapter presents the categorization of multinational corporations (MNCs) and the models used to achieve competitive advantages in the global market. The second chapter explores the importance of strategic management for MNCs, emphasizing the need to adapt to a constantly changing external environment through innovation, sustainability, and the creation of knowledge-based organizations. It also analyzes the stages of strategic planning and the impact of digital transformation on business strategy. The third chapter delves into the internal factors of MNCs, such as structure, culture, and resources, highlighting their strengths and weaknesses, which are crucial for shaping strategy and gaining competitive advantages in the market. Additionally, the significance of digital transformation, as outlined by Professor Rita McGrath, is analyzed as essential for the agility and adaptability of an organization in a rapidly evolving technological environment. The theoretical analysis concludes that digital transformation serves as a competitive advantage for businesses that integrate it effectively, offering improved customer service and enhanced organizational adaptability to the dynamic market environment. The research conducted through interviews with three GEHC Greece employees highlighted the importance of using digital transformation as a competitive advantage for GEHC in Greece, focusing on evaluating internal processes, company culture, and strategy, as well as the need to adapt to local requirements and cultural nuances for its successful implementation. Finally, three solutions are proposed, addressing training and support, adaptation to local needs, and infrastructure upgrades, which could further enhance digital transformation as a competitive advantage for GEHC Greece.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΨηφιακόςel
dc.subject.keywordΜετασχηματισμόςel
dc.subject.keywordΠολυεθνικήel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordΕυκινησίαel
dc.subject.keywordΠροσαρμοστικότηταel
dc.date.defense2024-10-14


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»