dc.contributor.advisor | Παρασκευά, Φωτεινή | |
dc.contributor.author | Τουρνά, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2024-11-19T08:53:32Z | |
dc.date.available | 2024-11-19T08:53:32Z | |
dc.date.issued | 2024-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17081 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4504 | |
dc.description.abstract | Η υποστήριξη των φοιτητών από μέντορες είναι ζωτικής σημασίας για την ακαδημαϊκή,
επαγγελματική και προσωπική τους ανάπτυξη. Η χρήση τεχνολογικών μέσων, όπως το
e-mentoring και το Generative AI, διευκολύνει αυτή τη διαδικασία, παρέχοντας
εξατομικευμένες συστάσεις και συνεχή υποστήριξη. Αυτές οι τεχνολογίες βελτιώνουν
την επικοινωνία και την πρόσβαση σε πόρους, δημιουργώντας ένα υποστηρικτικό
περιβάλλον που βοηθά τους φοιτητές να ξεπεράσουν προκλήσεις και να επιτύχουν
τους στόχους τους.
Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση και η τεκμηρίωση μιας
πλατφόρμας που θα ενισχύει το ρόλο του ακαδημαϊκού συμβούλου στη τριτοβάθμια
εκπαίδευση. Παράλληλα, η πλατφόρμα έχει στόχο να προάγει την ευεξία, τη
συνεργατικότητα και το αίσθημα του ανήκειν στους φοιτητές, βοηθώντας τους να
επιτύχουν τους ακαδημαϊκούς και προσωπικούς τους στόχους μέσα από την
καθοδήγηση και την υποστήριξη.
Η διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση μιας πλατφόρμας e-mentoring
που ενσωματώνει Generative AI και βασίζεται στο Mosaic Model e- Mentoring. Το Mosaic
Model προάγει την ευελιξία και την πολυδιάστατη προσέγγιση, επιτρέποντας στους
φοιτητές να λαμβάνουν εξατομικευμένη καθοδήγηση από διάφορους μέντορες
ανάλογα με τις ανάγκες τους (Khatchikian, Chahal, & Kielar, 2021). Η πλατφόρμα
χρησιμοποιεί το Generative AI για να παρέχει στοχευμένες συστάσεις και να ενημερώνει
σε πραγματικό χρόνο τον μέντορα για την απόδοση των καθοδηγούμενων,
προτείνοντας λύσεις για την επίλυση ζητημάτων όπως peer to peer meetings, group
meetings και mentor sessions.
Συνολικά, η πλατφόρμα e-mentoring συνδυάζει την τεχνολογία και την ανθρώπινη
αλληλεπίδραση για να παρέχει ολοκληρωμένη και εξατομικευμένη υποστήριξη στους
φοιτητές, προωθώντας την ευεξία και την ανάπτυξή τους μέσω του mosaic model
mentoring και του Generative A.I.
| el |
dc.format.extent | 185 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Ένα προτεινόμενο μοντέλο e-mentoring στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για ακαδημαϊκή́ υποστήριξη | el |
dc.title.alternative | A proposed higher education e-mentoring model for academic support | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | Student support from mentors is vital to their academic, professional and personal
development. The use of technological means such as e-mentoring and Generative AI
facilitates this process, providing personalized recommendations and ongoing support.
These technologies improve communication and access to resources, creating a
supportive environment that helps students overcome challenges and achieve their goals.
The purpose of this thesis is to present and document a platform that will enhance the role
of the academic advisor in higher education. At the same time, the platform aims to
promote well-being, collaboration and a sense of belonging among students, helping them
achieve their academic and personal goals through guidance and support.
The thesis focuses on the design of an e-mentoring platform that integrates Generative AI
and is based on the Mosaic Model e-Mentoring. The Mosaic Model promotes flexibility and
a multidimensional approach, allowing students to receive personalized guidance from a
variety of mentors according to their needs (Khatchikian, Chahal, & Kielar, 2021). The
platform uses Generative AI to provide targeted recommendations and inform the mentor
in real-time about mentee performance, suggesting solutions to solve issues such as peer
to peer meetings, group meetings and mentor sessions.
Overall, the e-mentoring platform combines technology and human interaction to provide
comprehensive and personalized support to students, promoting their well-being and
development through mosaic model mentoring and Generative A.I.model and generative
artificial intelligence. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Generative AI | el |
dc.subject.keyword | e-Mentoring | el |
dc.subject.keyword | e-Mentoring model | el |
dc.subject.keyword | GROW model | el |
dc.date.defense | 2024-10-31 | |