Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ένα προτεινόμενο μοντέλο e-mentoring στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για ακαδημαϊκή́ υποστήριξη

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΤουρνά, Μαρία
dc.date.accessioned2024-11-19T08:53:32Z
dc.date.available2024-11-19T08:53:32Z
dc.date.issued2024-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17081
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4504
dc.description.abstractΗ υποστήριξη των φοιτητών από μέντορες είναι ζωτικής σημασίας για την ακαδημαϊκή, επαγγελματική και προσωπική τους ανάπτυξη. Η χρήση τεχνολογικών μέσων, όπως το e-mentoring και το Generative AI, διευκολύνει αυτή τη διαδικασία, παρέχοντας εξατομικευμένες συστάσεις και συνεχή υποστήριξη. Αυτές οι τεχνολογίες βελτιώνουν την επικοινωνία και την πρόσβαση σε πόρους, δημιουργώντας ένα υποστηρικτικό περιβάλλον που βοηθά τους φοιτητές να ξεπεράσουν προκλήσεις και να επιτύχουν τους στόχους τους. Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση και η τεκμηρίωση μιας πλατφόρμας που θα ενισχύει το ρόλο του ακαδημαϊκού συμβούλου στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. Παράλληλα, η πλατφόρμα έχει στόχο να προάγει την ευεξία, τη συνεργατικότητα και το αίσθημα του ανήκειν στους φοιτητές, βοηθώντας τους να επιτύχουν τους ακαδημαϊκούς και προσωπικούς τους στόχους μέσα από την καθοδήγηση και την υποστήριξη. Η διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση μιας πλατφόρμας e-mentoring που ενσωματώνει Generative AI και βασίζεται στο Mosaic Model e- Mentoring. Το Mosaic Model προάγει την ευελιξία και την πολυδιάστατη προσέγγιση, επιτρέποντας στους φοιτητές να λαμβάνουν εξατομικευμένη καθοδήγηση από διάφορους μέντορες ανάλογα με τις ανάγκες τους (Khatchikian, Chahal, & Kielar, 2021). Η πλατφόρμα χρησιμοποιεί το Generative AI για να παρέχει στοχευμένες συστάσεις και να ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο τον μέντορα για την απόδοση των καθοδηγούμενων, προτείνοντας λύσεις για την επίλυση ζητημάτων όπως peer to peer meetings, group meetings και mentor sessions. Συνολικά, η πλατφόρμα e-mentoring συνδυάζει την τεχνολογία και την ανθρώπινη αλληλεπίδραση για να παρέχει ολοκληρωμένη και εξατομικευμένη υποστήριξη στους φοιτητές, προωθώντας την ευεξία και την ανάπτυξή τους μέσω του mosaic model mentoring και του Generative A.I. 
el
dc.format.extent185el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΈνα προτεινόμενο μοντέλο e-mentoring στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για ακαδημαϊκή́ υποστήριξηel
dc.title.alternativeA proposed higher education e-mentoring model for academic supportel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENStudent support from mentors is vital to their academic, professional and personal development. The use of technological means such as e-mentoring and Generative AI facilitates this process, providing personalized recommendations and ongoing support. These technologies improve communication and access to resources, creating a supportive environment that helps students overcome challenges and achieve their goals. The purpose of this thesis is to present and document a platform that will enhance the role of the academic advisor in higher education. At the same time, the platform aims to promote well-being, collaboration and a sense of belonging among students, helping them achieve their academic and personal goals through guidance and support. The thesis focuses on the design of an e-mentoring platform that integrates Generative AI and is based on the Mosaic Model e-Mentoring. The Mosaic Model promotes flexibility and a multidimensional approach, allowing students to receive personalized guidance from a variety of mentors according to their needs (Khatchikian, Chahal, & Kielar, 2021). The platform uses Generative AI to provide targeted recommendations and inform the mentor in real-time about mentee performance, suggesting solutions to solve issues such as peer to peer meetings, group meetings and mentor sessions. Overall, the e-mentoring platform combines technology and human interaction to provide comprehensive and personalized support to students, promoting their well-being and development through mosaic model mentoring and Generative A.I.model and generative artificial intelligence.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordGenerative AIel
dc.subject.keyworde-Mentoringel
dc.subject.keyworde-Mentoring modelel
dc.subject.keywordGROW modelel
dc.date.defense2024-10-31


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»