dc.contributor.advisor | Παρασκευά, Φωτεινή | |
dc.contributor.author | Γαράς, Χρήστος - Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2024-11-13T10:33:59Z | |
dc.date.available | 2024-11-13T10:33:59Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17064 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4487 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού μαθήματος βασισμένου στη μέθοδο Project-Based Learning (PBL) για τη διδασκαλία των Αγγλικών σε μαθητές ΣΤ’ Δημοτικού, με στόχο τη βελτίωση της συμμετοχικότητας και της συνεργασίας μεταξύ ομοτίμων. Το μάθημα σχεδιάστηκε ώστε να ενσωματώνει την PBL, προσφέροντας στους μαθητές ευκαιρίες να συμμετέχουν ενεργά στη μάθηση μέσα από ομαδικά projects. Χρησιμοποιούνται ψηφιακά εργαλεία, όπως το Discord, το Google Docs και το Padlet, για να υποστηριχθεί η συνεργασία, η αλληλεπίδραση και η συλλογή πληροφοριών.
Η έρευνα επικεντρώνεται σε πέντε βασικά ερευνητικά ερωτήματα, τα οποία εξετάζουν πώς η χρήση του ηλεκτρονικού μαθήματος με τη μέθοδο PBL επηρεάζει τις γλωσσικές δεξιότητες των μαθητών, την αυτοπεποίθηση στη χρήση της Αγγλικής, τη συνεργασία και τη δημιουργική σκέψη. Επιπλέον, μελετάται η επίδραση του μαθήματος στη διαπολιτισμική κατανόηση των μαθητών. Οι υποθέσεις της έρευνας υποστηρίζουν ότι το ηλεκτρονικό μάθημα θα συμβάλει θετικά στη βελτίωση των δεξιοτήτων των μαθητών και θα ενισχύσει την ομαδικότητα και τη συνεργασία.
Τα αποτελέσματα της στατιστικής ανάλυσης δείχνουν ότι το ηλεκτρονικό μάθημα είχε θετική επίδραση στις γλωσσικές δεξιότητες των μαθητών, στην αυτοπεποίθηση στη χρήση της γλώσσας και στη συνεργασία τους. Επιπλέον, παρατηρήθηκε σημαντική βελτίωση στην κατανόηση των πολιτισμικών διαφορών. Η σύγκριση των αποτελεσμάτων με τους αρχικούς στόχους έδειξε ότι οι υποθέσεις επαληθεύτηκαν, ενώ τυχόν αποκλίσεις αποδόθηκαν σε παράγοντες, όπως η αρχική έλλειψη εξοικείωσης των μαθητών με τα ψηφιακά εργαλεία.
Συνολικά, η έρευνα καταδεικνύει τη δυναμική της μεθόδου PBL σε ψηφιακά περιβάλλοντα για την ενίσχυση της μάθησης, της συνεργασίας και της διαπολιτισμικής κατανόησης των μαθητών. | el |
dc.format.extent | 160 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη Ηλεκτρονικού μαθήματος βασισμένου στη μέθοδο project για τη διδασκαλία των αγγλικών σε μαθητές ΣΤ' Δημοτικού με σκοπό τη βελτίωση της συμμετοχικότητας και τη βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ ομοτίμων | el |
dc.title.alternative | Development of an e-learning course based on the Project-Based Learning (PBL) method for the teaching of English to primary school pupils in order to improve participation and peer collaboration | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This study focuses on the development of an e-learning course based on the Project-Based Learning (PjBL) method for the teaching of English to 6th grade students, with the aim of improving participation and peer collaboration. The lesson is designed to incorporate PjBL, providing opportunities for students to actively participate in learning through group projects. Digital tools such as Discord, Google Docs and Padlet are used to support collaboration, interaction and information gathering.
The research focuses on five key research questions, which examine how the use of PBL e-learning affects students' language skills, confidence in using English, collaboration and creative thinking. In addition, the impact of the course on students' intercultural understanding is studied. The hypotheses of the study support that the e-learning will positively contribute to the improvement of students' skills and enhance teamwork and cooperation.
The results of the statistical analysis show that the e-learning had a positive effect on the students' language skills, their confidence in using the language and their cooperation. In addition, there was a significant improvement in the understanding of cultural differences. Comparison of the results with the original objectives showed that the hypotheses were verified, while any discrepancies were attributed to factors such as the students' initial lack of familiarity with the digital tools.
Overall, the research demonstrates the potential of the PjBL method in digital environments to enhance students' learning, collaboration and cross-cultural understanding. | el |
dc.contributor.master | Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα | el |
dc.subject.keyword | Project-Based Learning (PBL) | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακά Εργαλεία Συνεργασίας | el |
dc.subject.keyword | Διδασκαλία Αγγλικών | el |
dc.subject.keyword | Ανάπτυξη e-course | el |
dc.date.defense | 2024-10-16 | |