Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αξιολόγηση AI εργαλείων για σχεδίαση υλικού στη διδασκαλία της οικονομίας

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΚαλιακούδας, Θεόφιλος
dc.date.accessioned2024-11-12T12:29:27Z
dc.date.available2024-11-12T12:29:27Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17053
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4476
dc.description.abstractΟι μέθοδοι διδασκαλίας με την χρήση της τεχνητής νοημοσύνη (AI) παρέχουν σημαντικά πλεονεκτήματα για τον εκπαιδευτικό για τον σχεδιασμό του υλικού στην οικονομική εκπαίδευση, προσφέροντάς του την δυνατότητα για την εξατομίκευση του περιεχομένου, την προσαρμογή του υλικού στις ανάγκες των μαθητών πραγματοποιώντας την προσαρμοστική μάθηση, την οπτικοποίηση των δεδομένων και τη άμεση βοήθεια των εκπαιδευτικών. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να αξιολογήσει οκτώ (8) προγράμματα AI τα οποία θα μπορούσαν να ενισχύσουν τη διδασκαλία των οικονομικών, ομαδοποιημένα σε τρεις (3) κατηγορίες, η πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει την διδασκαλία κατανόησης των οικονομικών εννοιών μέσω του Quizlet του QuillBot και του Nearpodη δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει , τη διδασκαλία κατανόησης οικονομικών σχημάτων μέσω του Desmos του Explain Everything και του MindMeister δηλαδή εργαλεία που ενισχύουν την κατανόηση των οικονομικών σχημάτων , και η Τρίτη κατηγορία περιλαμβάνει την διδασκαλία των οικονομικών πράξεων μέσω του Economics Games και του School AI που δίνουν πρακτική εξάσκηση μέσω των παιχνιδίων προσομοίωσης. Ωστόσο, η αποτελεσματικότητα αυτών των εργαλείων βασίζεται στην ευθυγράμμισή τους με τους εκπαιδευτικούς στόχους, και την την εν γένει ικανοτητά τους να γίνει απρόσκοπτη ενσωμάτωσή τους στις μεθόδους διδασκαλίας όπως επίσης και την ικανότητά τους να αντιμετωπίζουν ζητήματα δικαιοσύνης και άδικης προκατάληψης που μπορεί να προκύψουν από τα δεδομένα που χρησιμοποιούν . Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης θα πρέπει να χρησιμοποιούνται από τους εκπαιδευτικούς ως συμπληρωματικά εργαλεία και όχι ως υποκατάστατα για να διασφαλιστεί η ακρίβεια και η πληρότητα των πληροφοριών που παρέχουν. Η συνεχής αξιολόγηση της ποιότητας των πληροφοριών που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη είναι απαραίτητη για την διασφάλιση των δεδομένων που παρέχονται ότι θα είναι αποτελεσματικά.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑξιολόγηση AI εργαλείων για σχεδίαση υλικού στη διδασκαλία της οικονομίαςel
dc.title.alternativeEvaluation of AI tools for material design in the teaching of economicsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENTeaching methods using artificial intelligence (AI) provide significant advantages for the teacher in the design of material in financial education, offering the possibility to personalise the content, adapt the material to the needs of students by implementing adaptive learning, visualising the data and directly assisting teachers. The purpose of this study was to evaluate eight (8) AI programs that could enhance the teaching of economics, grouped into three (3) categories, the first category includes , teaching the understanding of economic concepts through Quizlet's QuillBot and Nearpod the second category includes , teaching the understanding of economic schemas through Desmos's Explain Everything and MindMeister i.e. tools that enhance the understanding of economic schemas , and the third category includes the teaching of economic concepts through Quizlet's QuillBot and Nearpod the second category includes , teaching the understanding of economic schemas through Desmos's Explain Everything and MindMeister i.e. tools that enhance the understanding of economic schemas , and the third category includes the teaching of economic concepts through Desmos's Explain Everything and MindMeister i.e. tools that enhance the understanding of economic schemas However, the effectiveness of these tools is based on their alignment with educational objectives, and their general ability to be seamlessly integrated into teaching methods as well as their ability to address issues of fairness and unfair bias that may arise from the data they use. AI tools should be used by educators as complementary tools rather than as substitutes to ensure accuracy and completeness of the information they provide.Continuously assessing the quality of the information generated by AI is essential to ensure that the data provided will be effective.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΔιδασκαλίαel
dc.subject.keywordΣχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΟικονομικές επιστήμεςel
dc.subject.keywordΑξιολόγησηel
dc.date.defense2024-10-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»