dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Κατσίρα, Φωτεινή | |
dc.date.accessioned | 2024-11-11T16:54:31Z | |
dc.date.available | 2024-11-11T16:54:31Z | |
dc.date.issued | 2024-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17046 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4469 | |
dc.description.abstract | Το νηπιαγωγείο αποτελεί μια κρίσιμη μετάβαση για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας τόσο από την βαθμίδα του παιδικού σταθμού αλλά ακόμη περισσότερο και στο δημοτικό. Το εκπαιδευτικό περιβάλλον της Ελλάδας εστιάζει κυρίως τις ακαδημαϊκές επιδόσεις των μαθητών. Μέσα όμως από αυτό το σύστημα υποστήριξης MTSS που επιδιώκει να υποστηρίζει τους μαθητές σε όλους τους τομείς: ακαδημαϊκός, συμπεριφορικός και κοινωνικό- συναισθηματικός, μπορεί να βοηθήσει τα σχολεία και τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας να διασφαλίσουν ότι όλοι οι μαθητές να συμμετέχουν ισότιμα στην μάθηση.
Τα πολυεπίπεδα συστήματα υποστήριξης και άλλα εκπαιδευτικά μοντέλα όπως το RTI έχουν γίνει η κύρια μέθοδος στην οποία παρέχεται ακαδημαϊκή ανίχνευση και παρέμβαση στα παιδιά. (Berkeley et al., 2020, Fuchs & Vaughn, 2012 , Tran et al., 2011) Ο
εντοπισμός προβλημάτων και η πρώιμη ανίχνευση δυσκολιών ή και αναπηριών από νωρίς ενισχύει την πιθανότητα να βρεθούν αδυναμίες για να μην χρειάζεται να το κάνουν οι μαθητές και να σχεδιάζονται παρεμβάσεις και υποστηρίξεις ειδικής εκπαίδευσης (Haager, 2007).
Στην Ελλάδα παρουσιάζεται δυσκολία να υλοποιηθεί η εκπαιδευτική παρέμβαση και να αξιολογούνται μαθητές νηπιαγωγείου που έχουν διαγνωσθεί με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) και Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ).
Σκοπός είναι να αναπτυχθεί και να εφαρμοστεί ένας οδηγός επιμόρφωσης που θα αναλύει λεπτομερώς το MTSS και θα αξιοποιεί τη πλατφόρμα Kinems , με σκοπό να βοηθά τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας να αξιολογούν τους μαθητές τους προσφέροντας τους τις μέγιστες καλύτερες παρεμβάσεις που θα βελτιώσουν την πρόοδο και τη συμπεριφορά τους. Μέσα από τον οδηγό θα αντλούν πληροφορίες και στρατηγικές για να παρακολουθούν και υποστηρίζουν επαρκώς και αποτελεσματικά τους μαθητές τους αναγνωρίζοντας έγκαιρα και πρώιμα τα προβλήματα. | el |
dc.format.extent | 122 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σχεδιασμός και ανάπτυξη οδηγού επιμόρφωσης για το MTSS στο νηπιαγωγείο | el |
dc.title.alternative | Design and development of MTSS training guide in kindergarten | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | Kindergarten is a critical transition for preschool children both from kindergarten and even more so to elementary school. The educational field of Greece focuses mainly on the academic performance of students. But through this MTSS support system that seeks to support students in all areas: academic, behavioral, and social-emotional, it can help institutes and members of the educational community ensure that all students participate equally in learning.
Multilevel support systems and other educational models such as RTI have become the primary method in which academic detection and intervention is provided to children (Berkeley et al., 2020, Fuchs & Vaughn, 2012, Tran et al., 2011). Early detection of difficulties or even disabilities increases the likelihood that weaknesses will be found so that students do not have to and special education interventions and supports can be designed (Haager, 2007).
In Greece, it is difficult to implement the educational intervention and evaluate kindergarten students who have been diagnosed with Autism Spectrum Disorder (ASD) and Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD).
The goal of this paper is to develop and implement a training guide that will analyze the MTSS in detail and leverage the Kinems platform to help members of the educational community assess their students by offering them the best interventions that will improve their academic progress and their behavior. Through the guide they will derive information and strategies to monitor and support their students adequately and effectively by recognizing problems early and early. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Πολυεπίπεδα συστήματα υποστήριξης | el |
dc.subject.keyword | MTSS | el |
dc.subject.keyword | Ακαδημαϊκός τομέας | el |
dc.subject.keyword | Συμπεριφορικός τομέας | el |
dc.subject.keyword | Κοινωνικός τομέας | el |
dc.subject.keyword | Συναισθηματικός τομέας | el |
dc.subject.keyword | Πρώιμη ανίχνευση | el |
dc.subject.keyword | Παρέμβαση | el |
dc.subject.keyword | Οδηγός επιμόρφωσης | el |
dc.subject.keyword | Αξιολόγηση | el |
dc.subject.keyword | Ισότιμη μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Kinems | el |
dc.date.defense | 2024-10-09 | |