dc.contributor.advisor | Παρασκευά, Φωτεινή | |
dc.contributor.author | Κατσαβριά, Φωτεινή | |
dc.date.accessioned | 2024-11-07T11:52:11Z | |
dc.date.available | 2024-11-07T11:52:11Z | |
dc.date.issued | 2024-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17011 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4433 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εξετάζει την εφαρμογή του e-course “Equ(ation)ake: Escape the Sciences and Technology Museum” που σχεδιάστηκε για τη διδασκαλία εξισώσεων σε μαθητές Γ’ Γυμνασίου, μέσω της μεθόδου της ανεστραμμένης τάξης και της παιχνιδοποίησης. Σκοπός της έρευνας ήταν να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα του e-course όσον αφορά την ενεργή εμπλοκή των μαθητών, την κατανόηση μαθηματικών εννοιών και τη διευκόλυνση της εκμάθησης εξισώσεων. Το δείγμα αποτελείται από 30 μαθηματικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικούς σε θέματα ηλεκτρονικής μάθησης, που αξιολόγησαν το e-course μέσω ειδικά διαμορφωμένης ρουμπρίκας αξιολόγησης. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν την υψηλή διαδραστικότητα και την εκπαιδευτική αξία του e-course, ενώ παράλληλα ενισχύθηκε η κατανόηση των μαθηματικών εννοιών από τους μαθητές. Οι συμμετέχοντες αξιολόγησαν θετικά την εφαρμογή των στρατηγικών της ανεστραμμένης τάξης, αν και υποδείχθηκαν περιθώρια βελτίωσης. Η χρήση ψηφιακών εργαλείων όπως το Genially, το Quizizz και το Flexi Quiz ενίσχυσε τη διαδραστικότητα και τη συνεργατική μάθηση. Μέσα από την παρούσα μελέτη αναδείχθηκε το γεγονός ότι η συνδυασμένη χρήση της ανεστραμμένης τάξης και της παιχνιδοποίησης μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των μαθητών, προωθώντας την κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητα. Παρά τις θετικές ενδείξεις, προτείνονται περαιτέρω έρευνες για την επέκταση του e-course σε άλλες μαθηματικές ενότητες και την εφαρμογή του σε ευρύτερο εκπαιδευτικό πλαίσιο. | el |
dc.format.extent | 196 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη e-course για τη διδασκαλία της άλγεβρας στο γυμνάσιο βασισμένο στην ανεστραμμένη τάξη για την ενίσχυση της εμπλοκής των εκπαιδευομένων | el |
dc.title.alternative | Development of an e-course for teaching high school algebra based on the flipped classroom to enhance student engagement | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This paper examines the application of the e-course "Equ(ation)ake: Escape the Sciences and Technology Museum" designed for teaching equations to 3rd High School students, through the flipped classroom method and gamification. The purpose of the research was to evaluate the effectiveness of the e-course in terms of active student engagement, understanding of mathematical concepts and facilitating the learning of equations. The sample consisted of 30 secondary school mathematicians and e-learning specialists, who evaluated the e-course through a specially designed evaluation rubric. The results of the research highlighted the high interactivity and educational value of the e-course, while at the same time the students' understanding of mathematical concepts was strengthened. Participants positively evaluated the implementation of the flipped classroom strategies, although room for improvement was indicated. The use of digital tools such as Genially , Quizizz and Flexi Quiz enhanced interactivity and collaborative learning. Through the present study, the fact that the combined use of the flipped classroom and gamification can improve the students' experience, promoting critical thinking and creativity was highlighted. Despite the positive indications, further research is recommended for the extension of the e-course to other mathematical units and its application in a wider educational context. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Ανεστραμμένη τάξη | el |
dc.subject.keyword | Ενεργητική εμπλοκή | el |
dc.subject.keyword | Παιχνιδοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Εξισώσεις | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικό μάθημα | el |
dc.subject.keyword | Μάθηση βάση έργου | el |
dc.date.defense | 2024-10-16 | |