Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η-καθοδήγηση εκπαιδευτικών με στοιχεία παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια Φυσική Αγωγή : ενίσχυση ήπιων δεξιοτήτων ομαδικής εργασίας και επίλυσης προβλήματος

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΔενδρινού, Μαργαρίτα
dc.date.accessioned2024-11-07T08:04:39Z
dc.date.available2024-11-07T08:04:39Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17005
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4427
dc.description.abstractΗ εκπαιδευτική καθοδήγηση σε ψηφιακό περιβάλλον είναι ένα σύγχρονο πεδίο καθοδήγησης για την υποστήριξη και ενδυνάμωση επαγγελματιών στο χώρο της εκπαίδευσης, με σκοπό την επαγγελματική τους εξέλιξη. Η παρούσα εργασία εξετάζει τον αντίκτυπο του e-Coaching, με στοιχεία παιχνιδοποίησης, στην ενίσχυση της διδασκαλίας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας Φυσικής Αγωγής (ΦΑ) και την επίδραση των συνεργατικών τεχνικών Think-Pair-Share (TPS) και Brainstorming (BS), στην ανάπτυξη των ήπιων δεξιοτήτων της ομαδικής εργασίας και της επίλυσης προβλημάτων των μαθητών, με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων (Web 2.0, AI-Tools) στο μάθημα της ΦΑ. Η έρευνα και η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού μαθήματος (e-course), στηρίζεται στη θεωρία του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού και στα συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης, ενσωματώνοντας το Μωσαϊκό μοντέλο μεντορικής καθοδήγησης και στοιχεία παιχνιδοποίησης. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει εάν η εφαρμογή των παραπάνω εκπαιδευτικών στρατηγικών επηρεάζει τη διδασκαλία και την ανάπτυξη των προαναφερθέντων ήπιων δεξιοτήτων των μαθητών. Το e-course αξιολογήθηκε για την αποτελεσματικότητά του από 50 εκπαιδευτικούς ΦΑ (ΕΦΑ) πρωτοβάθμιας. Οι ΕΦΑ συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο με 22 ερωτήματα (κλίμακα Likert) και μία ρουμπρίκα αξιολόγησης. Για τη διερεύνηση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε ποσοστιαία ποσοτική και περιγραφική ανάλυση. Φαίνεται ότι οι ΕΦΑ αποδέχτηκαν σε μεγάλο ποσοστό το Mosaic e-Coaching Model, τις συνεργατικές τεχνικές και τη χρήση ψηφιακών εργαλείων με στοιχεία παιχνιδοποίησης, ενώ παράλληλα αναγνώρισαν την αξία τους στη δημιουργία ενός πιο συμμετοχικού και ευχάριστου μαθησιακού περιβάλλοντος. Συμπερασματικά, το gamified e-Coaching μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο για να αναπτυχθούν οι ήπιες δεξιότητες των μαθητών και για την ενίσχυση της διδασκαλίας στη ΦΑ. Η έρευνα προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες περαιτέρω ανάπτυξη και εφαρμογή συνεργατικών και παιχνιδοποιημένων στρατηγικών διδασκαλίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.el
dc.format.extent154el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ-καθοδήγηση εκπαιδευτικών με στοιχεία παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια Φυσική Αγωγή : ενίσχυση ήπιων δεξιοτήτων ομαδικής εργασίας και επίλυσης προβλήματοςel
dc.title.alternativeGamified e-coaching for teachers in primary physical education : enhance soft skills of teamwork and problem solvingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENEducational e-Coaching is a modern field of coaching to support and empower professionals in the field of education, aiming their professional development. This thesis examines the impact of e-coaching, with elements of gamification, in enhancing the teaching of primary Physical Education (PE) teachers and the effect of collaborative Think-Pair-Share (TPS) and Brainstorming (BS) techniques on the development of students' soft skills of teamwork and problem solving using digital tools (Web 2.0, AI-Tools) during PE lessons. The research's theoretical framework and the design of the e-course are grounded in social constructivism and collaborative social constructivism learning environments (CSCL), incorporating the Mosaic Mentoring Model and elements of gamification. The target of the study is to examine whether implementing these educational strategies influences teaching and the cultivation of the aforementioned soft skills in students. The e-course was evaluated for its effectiveness by 50 primary school PE teachers. They completed a questionnaire which includes 22 questions (Likert scale) and an evaluation rubric. Percentage quantitative and descriptive analysis were used. The analysis showed that PE teachers widely accepted the Mosaic e-Coaching Model, collaborative techniques, and the use of digital tools with gamification elements and recognized their value in creating a more participatory and enjoyable learning environment. In conclusion, the study highlights that gamified e-Coaching can be a useful tool for developing students' soft skills and enhancing teaching in Physical Education. The study provides useful information for further development and implementation of collaborative and gamified teaching strategies in primary education.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordMosaic e-coachingel
dc.subject.keywordΣυνεργατικές τεχνικέςel
dc.subject.keywordΦυσική αγωγήel
dc.subject.keywordΔεξιότητες ομαδικής εργασίαςel
dc.subject.keywordΔεξιότητες επίλυση προβλήματοςel
dc.subject.keywordΠαιχνιδοποίησηel
dc.subject.keywordΤΝel
dc.date.defense2024-10-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»