dc.contributor.advisor | Σάμψων, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Γκαλίπη, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2024-11-05T15:56:58Z | |
dc.date.available | 2024-11-05T15:56:58Z | |
dc.date.issued | 2024-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16973 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4395 | |
dc.description.abstract | Η διπλωματική εργασία σχετίζεται με τον επαγγελματικό προσανατολισμό μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και την ανάδειξη βιώσιμων επαγγελμάτων του μέλλοντος. Εξετάζει και τεκμηριώνει την επιλογή της μικρομάθησης για τη σχεδίαση Μαζικών Ανοιχτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOCs). Εστιάζει στις δυνατότητες των MOOCs να προσφέρουν ευελιξία στους μαθητές, επιτρέποντάς τους να ακολουθήσουν το δικό τους ρυθμό μάθησης και να ενισχύσουν την αυτονομία τους. Μέσω του διαδικτυακού μαθήματος οι εκπαιδευόμενοι αναπτύσσουν δεξιότητες που απαιτούνται για το σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον όπως η επιχειρηματικότητα, η καινοτομία και η βιωσιμότητα. Το παρόν σύγγραμμα αναλύει τέσσερις διδακτικές μικρομάθησης που αφορούν στην επαγγελματική καθοδήγηση και εξέλιξη των μαθητών δευτεροβάθμιας ανακαλύπτοντας χαρακτηριστικά και απαιτήσεις των επαγγελμάτων. Η πρώτη διδακτική ενότητα αφορά στην παρουσίαση επιλεγμένων επαγγελμάτων με στόχο την κατανόηση όσο το δυνατόν περισσότερο των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων τους. Η δεύτερη εστιάζει στα βιώσιμα επαγγέλματα και πως αυτά συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος και στη μείωση της κλιματικής αλλαγής, με απώτερο σκοπό να δημιουργούνται θετικές επιπτώσεις στην κοινωνία και στο οικοσύστημα . Η τρίτη διδακτική οδηγεί τους μαθητές ώστε να κατανοήσουν τρόπους με τους οποίους θα αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά το άγχος των εξετάσεων. Τέλος το διαδικτυακό μάθημα παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά της διασύνδεσης του νέου επιχειρηματία με την εφευρετικότητα, την καινοτομία και την τεχνολογία. Καταληκτικά ο επίλογος αναφέρει συμπεράσματα και προτάσεις για μελλοντική βελτίωση των MOOCs ως εργαλείο κατάλληλο για την επαγγελματική πορεία των μαθητών συμβάλλοντας στην προετοιμασία για τις απαιτήσεις της σύγχρονης επαγγελματικής πραγματικότητας. | el |
dc.format.extent | 163 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για τον επαγγελματικό προσανατολισμό μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ανάδειξη βιώσιμων επαγγελμάτων του μέλλοντος | el |
dc.title.alternative | Professional orientation design and development of an online course, dedicated to secondary school students, to promote future sustainable professions | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The thesis refers to professional orientation, for the secondary school students and the emergence of sustainable professions of the future. Evaluates and confirms the selection of microlearning in designing Massive Open Online Courses (MOOCs). In focuses on the potential of MOOCs that enable students to follow courses at their own pace of learning, promoting independence and flexibility. Students, through online courses, develop skills required by modern workplaces, improving entrepreneurship, innovation and sustainability. Analyzing four (4) educational micro-learning, aiming to orient professionally students in such manner that they can easily acknowledge the requirements and characteristics of sustainable future professions. First educational section is about presenting selected professions, aiming to understand as far as possible their advantages and disadvantages. The second one focus on sustainable professions, their contribution and role on the protection of the environment against climate change, with the ultimate aim of creating positive effects on society and the ecosystem. The third, guides students to understand ways in which they will effectively deal with exam stress. Lastly, our online course presents the characteristics of the new entrepreneur’ s interconnection to ingenuity, innovation and technology. Conclusions and suggestions for future improvement of MOOCs , a tool suitable to promote students professional orientation, contributing to the preparation for the requirements of the modern professional workplace. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Επαγγελματικός προσανατολισμός | el |
dc.subject.keyword | MOOCs | el |
dc.subject.keyword | Βιωσιμότητα | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2024-10-11 | |