Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εκπαίδευση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : πώς να γίνετε coach για παιδιά με ΔΕΠΥ σύμφωνα με το μοντέλο GROW

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΤσαφαντάκη, Ιωάννα
dc.date.accessioned2024-11-05T14:25:55Z
dc.date.available2024-11-05T14:25:55Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16967
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4389
dc.description.abstractΣτην εποχή μας η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) αποτελεί μια από τις συνηθέστερες νεύρο - αναπτυξιακές διαταραχές που επηρεάζουν την κοινωνική αλληλοεπίδραση και την ακαδημαϊκή επίδοση των παιδιών. Αναμφίβολα η επιτυχής επικοινωνία και υποστήριξη μαθητών με ΔΕΠΥ αποτελεί μια πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς, καθώς απαιτεί μια συνδυαστική προσέγγιση η οποία περιλαμβάνει την κατανόηση των αναγκών του κάθε μαθητή, την εφαρμογή κατάλληλων στρατηγικών εκπαίδευσης προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους και τη χρήση της τεχνολογικών εργαλείων που προσφέρουν δια-δραστικότητα και προάγουν την εμπλοκή. Ωστόσο ακόμα και στις μέρες μας οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας εξακολουθούν να αποτελούν βασικό τρόπο εκπαίδευσης στα σχολεία, γεγονός που επηρεάζει την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα που είναι απαραίτητο να υπάρχουν για να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανάγκες των μαθητών. Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τη δημιουργία και την αξιολόγηση ενός ηλεκτρονικού μαθήματος (e-course) το οποίο δημιουργήθηκε για να επιμορφώσει εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ώστε να γίνουν coaches για παιδιά με ΔΕΠΥ των τριών πρώτων τάξεων του δημοτικού. Η δομή του e-course βασίζεται σε ένα γνωστό μοντέλο coaching, το GROW model (Goal, Reality, Options, Will), το οποίο παρέχει μια δομημένη και μεθοδική προσέγγιση για την ανάπτυξη δεξιοτήτων coaching. Μέσα από το συγκεκριμένο e-course οι εκπαιδευτικοί θα αποκτήσουν γνώσεις ως προς τις στρατηγικές coaching και πως μπορούν να τις εφαρμόσουν στους μαθητές τους, ώστε να μπορούν να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους, αλλά και να έχουν μια αποτελεσματική αλληλοεπίδραση. Στο e-course έχουν ενσωματωθεί καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία, καθώς και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης προσφέροντας μια δια-δραστική εμπειρία μάθησης που προάγει τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα. Το e-course παρασχέθηκε σε ειδικούς στον τομέα του E-Learning και αξιολογήθηκε από αυτούς με βάση ρουμπρίκας αξιολόγησης που τους δόθηκε. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το πρόγραμμα μπορεί να λειτουργήσει ως καινοτόμα μέθοδο στην εκπαίδευση για τη διαχείριση μαθητών με ΔΕΠΥ.el
dc.format.extent115el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕκπαίδευση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : πώς να γίνετε coach για παιδιά με ΔΕΠΥ σύμφωνα με το μοντέλο GROWel
dc.title.alternativeCoaching of elementary teachers : how to become a coach for children with ADHD according to the GROW modelel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENIn our days, Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) is one of the most common neurodevelopmental disorders, affecting children's social interaction and academic performance. Undoubtedly, successful communication and support of students with ADHD pose a challenge for educators, as it requires a combined approach that includes understanding each student's needs, applying appropriate teaching strategies tailored to those needs, and utilizing technological tools that offer interactivity and promote engagement. However, even today, traditional teaching methods continue to be a primary means of education in schools, which affects the flexibility and adaptability needed to meet the educational and social needs of students. This thesis aims to create and evaluate an electronic course (e-course) designed to train primary school teachers to become coaches for children with ADHD in the first three grades of elementary school. The structure of the e-course is based on a well-known coaching model, the GROW model (Goal, Reality, Options, Will), which provides a structured and methodical approach to developing coaching skills. Through this e-course, teachers will acquire knowledge about coaching strategies and how they can apply them to their students, enabling them to adapt their teaching and interact effectively. Innovative technological tools, including artificial intelligence tools, have been integrated into the e-course, offering an interactive learning experience that promotes collaboration and creativity. The e-course was provided to experts in the field of E-Learning and was evaluated by them based on a rubric that was given to them. The results showed that the program can serve as an innovative method in education for managing students with ADHD.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΔΕΠΥel
dc.subject.keywordCoachingel
dc.subject.keywordGROW modelel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.date.defense2024-10-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»