Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός ενός παιχνιδοποιημένου σεναρίου με θέμα την ευεξία για την ενίσχυση της κινητοποίησης των φοιτητών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με βάση το θεωρητικό μοντέλο του αυτοπροσδιορισμού

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΟυρεϊλίδου, Αναστασία
dc.date.accessioned2024-11-05T13:42:26Z
dc.date.available2024-11-05T13:42:26Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16964
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4386
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία στοχεύει στη μελέτη της επίδρασης της παιχνιδοποίησης στην κινητοποίηση των εκπαιδευομένων. Συγκεκριμένα αναπτύχθηκε ένα παιχνιδοποιημένο σεμινάριο στην παραμετροποιημένη πλατφόρμα Wix με θέμα την ακαδημαϊκή ευεξία, για φοιτητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, βασισμένο στις τρείς βασικές συνιστώσες του θεωρητικού μοντέλου του Αυτοπροσδιορισμού (Αυτονομία, Ικανότητα και Σχετικότητα) και στη στρατηγική της Μάθησης βάσει Έργου. Το μάθημα διήρκησε 14 βδομάδες και χωρίστηκε σε 4 διδακτικές ενότητες: την Ψυχική Υγεία, τη Διατροφή, την Άσκηση και την Κοινωνική Ευεξία. Η σημαντικότητα και η καινοτομία της παρούσας μελέτης έγκειται στον συνδυασμό αυτής της θεωρίας με την τεχνική της παιχνιδοποίησης για την κινητοποίηση των κινήτρων, σε ένα μάθημα που βασίζεται σε ένα σοβαρό θέμα, όπως αυτό της ψυχικής υγείας. Για τις ανάγκες της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ποσοτική μεθοδολογία, μέσω της συλλογής δεδομένων με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το δείγμα αποτέλεσαν 46 φοιτητές Οικονομικών Επιστημών της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η προσθήκη της παιχνιδοποίησης άσκησε μεγάλη επιρροή στις ανάγκες της αυτονομίας, της ικανότητας και της σχετικότητας. Τα παιγνιώδη στοιχεία που συμπεριλήφθηκαν στο μάθημα επηρέασαν θετικά τους εκπαιδευόμενους, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα ευχάριστο κλίμα που ενίσχυσε την ψυχολογία και την ευεξία των φοιτητών σε ένα αποτελεσματικό περιβάλλον μελέτης. Συμπερασματικά, προκύπτει ότι η τεχνική της παιχνιδοποίησης μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τα εσωτερικά κίνητρα των συμμετεχόντων, μέσω της προσεκτικής χρήσης και εφαρμογής των στοιχείων της.el
dc.format.extent172el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣχεδιασμός ενός παιχνιδοποιημένου σεναρίου με θέμα την ευεξία για την ενίσχυση της κινητοποίησης των φοιτητών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με βάση το θεωρητικό μοντέλο του αυτοπροσδιορισμούel
dc.title.alternativeDesigning a gamified module on wellbeing to enhance the motivation of higher education students based on the self-determination theoryel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis master thesis aims to study the effect of Gamification on the motivation of learners. Specifically, a gamified tutorial was developed on the Wix customized platform on the topic of academic well-being for higher education students, based on the three key components of the Self-Determination theoretical model (Autonomy, Competence and Relatedness) and the Project Based Learning strategy. The course lasted 14 weeks and was divided into 4 teaching modules: Mental Health, Nutrition, Exercise and Social Well-being. The significance and novelty of this study lies in the combination of this theory with the gamification technique for mobilization of incentives in a course based on a serious topic such as mental health. Quantitative methodology was used for the purpose of the study through data collection using a questionnaire. The sample consisted of 46 higher education students of financial studies. The results showed that the addition of gamification had a great influence on the needs of Autonomy, Competence and Relatedness. The gamified elements incorporated into the course had a positive impact on the learners, creating a pleasant atmosphere that enhanced their morale and wellbeing within an effective study environment. Therefore, it can be concluded that the gamification technique can significantly enhance participants' intrinsic motivation through the careful use and application of its elements.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΠαιχνιδοποίησηel
dc.subject.keywordΚίνητραel
dc.subject.keywordΑυτονομίαel
dc.subject.keywordΙκανότηταel
dc.subject.keywordΣχετικότηταel
dc.subject.keywordΘεωρία αυτοπροσδιορισμούel
dc.subject.keywordΑκαδημαϊκή ευεξίαel
dc.date.defense2024-10-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»