dc.contributor.advisor | Σάμψων, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Κουτσίδου, Βάγια | |
dc.date.accessioned | 2024-11-01T20:46:26Z | |
dc.date.available | 2024-11-01T20:46:26Z | |
dc.date.issued | 2024-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16952 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4374 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός Μαζικού Ανοικτού Διαδικτυακού Μαθήματος (MOOC) με στόχο την ενίσχυση των ικανοτήτων διαχείρισης της σχολικής βίας. Η ανάγκη για τέτοιου είδους εκπαίδευση είναι προφανής, καθώς η σχολική βία αποτελεί σοβαρό κοινωνικό φαινόμενο που απαιτεί αποτελεσματικές παρεμβάσεις. Η αξιοποίηση της μεθόδου των MOOCs παρουσιάζεται ως ιδανική λόγω της ευρείας διάχυσης γνώσεων και της δυνατότητας ευέλικτης πρόσβασης σε μεγάλο κοινό.
Το MOOC σχεδιάστηκε με βάση την προσέγγιση της μικρομάθησης, η οποία επιτρέπει τη μάθηση μέσω σύντομων και στοχευμένων ενοτήτων, ενισχύοντας έτσι την αφομοίωση της γνώσης. Το περιεχόμενο του μαθήματος αναπτύχθηκε με προσανατολισμό στις εκπαιδευτικές ανάγκες για τη διαχείριση της σχολικής βίας, αξιοποιώντας τεχνικές ενεργού μάθησης που στοχεύουν στη δημιουργία θετικών μαθησιακών εμπειριών. Η εργασία περιλαμβάνει την αναλυτική παρουσίαση της διαδικασίας σχεδίασης και υλοποίησης του μαθήματος, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα OpenEdX.
Τέλος, πραγματοποιείται αξιολόγηση της εκπαιδευτικής αξίας του MOOC και παρέχονται συμπεράσματα και προτάσεις για τη μελλοντική βελτίωσή του. Το έργο αυτό συνεισφέρει στην ανάπτυξη διαδικτυακών εργαλείων για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας, παρέχοντας στους εκπαιδευτικούς τα απαραίτητα εφόδια για τη διαχείριση του προβλήματος. | el |
dc.format.extent | 244 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος διαχείρισης της σχολικής βίας για τους εκπαιδευτικούς | el |
dc.title.alternative | Design and development of an online course on school violence management for teachers | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This thesis focuses on the design and development of a Massive Open Online Course (MOOC) aimed at enhancing school violence management skills. The need for such training is obvious, as school violence is a serious social phenomenon that requires effective interventions. The use of the MOOCs method is presented as ideal due to the wide dissemination of knowledge and the possibility of flexible access to a large audience.
The MOOC was designed based on the microlearning approach, which allows learning through short and targeted modules, thus enhancing knowledge assimilation. The course content was developed with an orientation towards educational needs for school violence management, utilizing active learning techniques aimed at creating positive learning experiences. The paper includes a detailed presentation of the course design and implementation process using the OpenEdX platform.
Finally, an evaluation of the educational value of the MOOC is carried out and conclusions and recommendations for future improvement are provided. This project contributes to the development of online tools for preventing and addressing school violence, providing teachers with the necessary tools to manage the problem. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Σχολική βία | el |
dc.subject.keyword | Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOC) | el |
dc.subject.keyword | Μικρομάθηση | el |
dc.subject.keyword | Πλατφόρμα | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2024-10-11 | |