Σχεδίαση και ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος (MOOC) για την κατασκευή ψυκτικής εγκατάστασης : από την ιδέα στην πραγματικότητα για τους μαθητές της 3ης λυκείου ΕΠΑΛ
Design and development of a digital course for the construction of a refrigeration installation : from concept to reality for 3rd grade vocational high school students
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψυκτική εγκατάσταση ; Κατασκευή ; Ψυκτικό υγρό ; Ψυκτικός κύκλος ; Εργαλεία εκτόνωσης ; Εργαλεία εκχειλωσης ; MOOC ; Ψύξη ; Επαγγελματική εκπαίδευση ; Τεχνικές δεξιότητες ; Ενεργειακή απόδοση ; ΚλιματισμόςΠερίληψη
Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) με τίτλο "Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διαδικτυακού Μαθήματος (MOOC) για την Κατασκευή Ψυκτικής Εγκατάστασης: Από την Ιδέα στην Πραγματικότητα." Το συγκεκριμένο μάθημα στοχεύει να καλύψει την ανάγκη για την εκπαίδευση εξειδικευμένων τεχνικών στον τομέα της ψύξης και του κλιματισμού, έναν κλάδο που συνεχώς εξελίσσεται λόγω της αυξημένης ζήτησης για ενεργειακά αποδοτικά και περιβαλλοντικά φιλικά συστήματα.
Η εργασία εξετάζει τα πλεονεκτήματα και τις προκλήσεις των μαζικών ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων (MOOC) ως μέσο για την ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων. Οι συμμετέχοντες στο μάθημα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τόσο θεωρητικές γνώσεις όσο και πρακτικές δεξιότητες μέσω πολυμέσων και διαδραστικών δραστηριοτήτων. Το μάθημα εστιάζει στις βασικές αρχές της ψύξης, τις τεχνικές συγκόλλησης και την κατασκευή δικτύων σωληνώσεων, καθώς και στη συντήρηση και βελτίωση των συστημάτων ψύξης.
Παρά τα σημαντικά οφέλη που προσφέρει, όπως η προσβασιμότητα και η ευελιξία, το MOOC αντιμετωπίζει προκλήσεις, όπως η ανάγκη για αυτορρύθμιση από τους εκπαιδευόμενους και οι τεχνικές απαιτήσεις για τη συμμετοχή. Ωστόσο, η εφαρμογή του συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα, προωθώντας την επαγγελματική τους ανέλιξη και την προώθηση της ενεργειακής αποδοτικότητας στη βιομηχανία.