Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για εκπαιδευτικούς : διδακτικές στρατηγικές και υποστήριξη μαθητών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στη σχολική τάξη

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΑντωνιάδου, Σοφία
dc.date.accessioned2024-11-01T06:49:53Z
dc.date.available2024-11-01T06:49:53Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16925
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4347
dc.description.abstractΜε την αύξηση του αριθμού των διαγνώσεων διαταραχών του φάσματος του αυτισμού (ΔΑΦ) και την ανάγκη για πιο αποτελεσματικές διδακτικές τακτικές στην τάξη, οι εκπαιδευτικοί είναι ζωτικής σημασίας να εκπαιδεύονται συνεχώς. Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός Μαζικού Ανοικτού Διαδικτυακού Μαθήματος (MOOC) που θα καλλιεργήσει την ικανότητα των εκπαιδευτικών να βοηθούν τους μαθητές με ΔΑΦ στην τάξη, αναπτύσσοντας εξειδικευμένες διδακτικές τακτικές που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες τους. Τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος είναι να διδάξει στους μαθητές τα βασικά χαρακτηριστικά της ΔΑΦ, καθώς και μεθόδους διδασκαλίας που βελτιώνουν τις κοινωνικές, συμπεριφορικές και επικοινωνιακές τους δεξιότητες, καθώς και το αίσθημα αυτονομίας τους. Ένα παράδειγμα είναι η χρήση του Συστήματος Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (Picture Exchange Communication System - PECS) για την ενίσχυση της επικοινωνίας των μαθητών. Αυτός ο σχεδιασμός μαθημάτων μικρο-μάθησης έχει ως στόχο να παρέχει στους εκπαιδευτικούς μια σύντομη, άμεσα εφαρμόσιμη εκπαίδευση, η οποία είναι ευέλικτη και λαμβάνει υπόψη τα βεβαρυμμένα καθημερινά προγράμματα των εκπαιδευτικών. Το μάθημα μέσω της μικρο-μάθησης, καθιστά την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πιο στοχευμένη, εστιάζοντας στις πιο αναγκαίες διδακτικές στρατηγικές για την αποτελεσματικότερη διδασκαλία των παιδιών με ΔΑΦ. Ως εκ τούτου, η παρούσα διπλωματική εργασία προσφέρει την δυνατότητα για δωρεάν εκπαίδευση στα ελληνικά, καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό στην ελληνική εκπαιδευτική αγορά και ενισχύοντας περαιτέρω την ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα.el
dc.format.extent259el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για εκπαιδευτικούς : διδακτικές στρατηγικές και υποστήριξη μαθητών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στη σχολική τάξηel
dc.title.alternativeDesign and development of an online course for teachers : teaching strategies and support for students with autism spectrum disorder in the classroomel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENWith the increasing number of autism spectrum disorder (ASD) diagnoses and the need for more effective teaching tactics in the classroom, it is vital that teachers receive ongoing training. The goal of this master's thesis is to create a Massive Open Online Course (MOOC) that will cultivate the ability of educators to assist students with ASD in the classroom by developing specialized teaching tactics that meet their specific needs. The learning outcomes of the course are to teach students the key characteristics of ASD, as well as teaching methods that improve their social, behavioral, and communication skills, and their sense of autonomy. One example is the use of the Picture Exchange Communication System (PECS) to enhance student communication. This microlearning course design aims to provide teachers with short, immediately applicable training that is flexible and takes into account teachers' busy daily schedules. The microlearning course makes teacher training more targeted, focusing on the teaching strategies most needed to more effectively teach children with ASD. Therefore, this thesis offers the opportunity for free education in Greek, filling a significant gap in the Greek educational market and further strengthening the Greek educational community.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΜαζικό Ανοικτό Διαδικτυακό Μάθημα (MOOC)el
dc.subject.keywordΔιαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)el
dc.subject.keywordΔιδακτικές στρατηγικέςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.date.defense2024-09


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»