Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) για την εισαγωγή στη ζωγραφική : ιμπρεσιονισμός και Κλωντ Μονέ, τεχνικές και βασικές κατευθύνσεις στο σχέδιο. Για νέους καλλιτέχνες

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΒασιλειάδου, Ελισάβετ
dc.date.accessioned2024-11-01T06:43:54Z
dc.date.available2024-11-01T06:43:54Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16923
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4345
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τη συγγραφή και δημιουργία ενός ολοκληρωμένου διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) που εστιάζει στην εισαγωγή στη ζωγραφική, με έμφαση στον Ιμπρεσιονισμό, τεχνικές του Κλωντ Μονέ και την εισαγωγή στις βασικές θεωρίες σχεδίου , από τη φωτοσκίαση μέχρι τη θεωρία σχεδίασης ανθρώπινου σώματος με μετρήσεις και στοχεύει στην κάλυψη εκπαιδευτικών, καλλιτεχνικών και κοινωνικών αναγκών. Το μάθημα απευθύνεται σε νέους καλλιτέχνες και προσφέρει ευκαιρίες για την ανάπτυξη τόσο προσωπικών όσο και επαγγελματικών δεξιοτήτων. Βασίζεται σε σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους, παρέχοντας προσβάσιμη και ευέλικτη μάθηση μέσω της πλατφόρμας Open edX. Στόχος του είναι να ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα, να ενισχύσει τις καλλιτεχνικές δεξιότητες των εκπαιδευομένων και να εξασφαλίσει την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη. Η εργασία χωρίζεται σε κεφάλαια με τη θεωρία και την τεχνική δημιουργίας του MOOC . Το ίδιο το MOOC χωρίζεται σε "μικρομαθήματα" που καλύπτουν θέματα όπως η ιστορία της τέχνης (με έμφαση στον Ιμπρεσιονισμό), το σχέδιο και οι τεχνικές φωτοσκίασης, η προοπτική και η αποτύπωση του ανθρώπινου σώματος με μολύβι. Αυτά τα μικρομαθήματα συμβάλλουν στην ενίσχυση της αισθητικής αντίληψης και της καλλιτεχνικής ευαισθησίας των μαθητών. Τα MOOC, γενικά, προσφέρουν πλεονεκτήματα, όπως η ευελιξία και η προσβασιμότητα, ενώ βοηθούν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσω οπτικού υλικού και βίντεο. Παρά τις προκλήσεις, όπως η ανάγκη για αυτοπειθαρχία, η μικρο-μάθηση προσαρμόζεται στις ανάγκες των μαθητών, ενισχύοντας τη συνεχή μάθηση και προσφέροντας ενημερωμένο περιεχόμενο.el
dc.format.extent222el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) για την εισαγωγή στη ζωγραφική : ιμπρεσιονισμός και Κλωντ Μονέ, τεχνικές και βασικές κατευθύνσεις στο σχέδιο. Για νέους καλλιτέχνεςel
dc.title.alternativeDesign and development of an introductory online course (MOOC) to painting : impressionism and Claude Monet, techniques and basic directions in drawing. For new artistsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis thesis aims to develop and create a comprehensive online course (MOOC) focused on an introduction to painting, with an emphasis on Impressionism, the techniques of Claude Monet, and an introduction to basic drawing theories, ranging from shading techniques to the theory of drawing the human body with measurements. The course is designed to meet educational, artistic, and social needs, targeting young artists and providing opportunities for the development of both personal and professional skills. It is based on modern pedagogical methods, offering accessible and flexible learning through the Open edX platform. Its goal is to encourage creativity, enhance the artistic skills of learners, and ensure their personal and professional growth. The work is divided into chapters that cover the theory and technique of MOOC creation. The MOOC itself is divided into "micro-courses" that address topics such as art history (with a focus on Impressionism), drawing and shading techniques, perspective, and sketching the human body with pencil. These micro-courses contribute to strengthening students' aesthetic perception and artistic sensitivity. MOOC s, in general, offer advantages such as flexibility and accessibility, while helping to develop skills through visual materials and videos. Despite challenges like the need for self-discipline, micro-learning adapts to students' needs, promoting continuous learning and offering up-to-date content.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΣχέδιοel
dc.subject.keywordΖωγραφικήel
dc.subject.keywordΙμπρεσιονισμόςel
dc.subject.keywordΜικρο-μάθησηel
dc.subject.keywordΚλωντ Μονέel
dc.date.defense2024-10-11


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»