Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για τον ορισμό, τη διαφοροποίηση, την αναγνώριση του σχολικού εκφοβισμού (bullying) και την εφαρμογή τρόπων πρόληψης του για γονείς και κηδεμόνες

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΠίσσας, Θεόδωρος
dc.date.accessioned2024-10-24T05:57:06Z
dc.date.available2024-10-24T05:57:06Z
dc.date.issued2024-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16895
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4317
dc.description.abstractΤο θέμα του σχολικού εκφοβισμού αποτελεί ένα σημαντικό και πλέον επίκαιρο ζήτημα που έχει απασχολήσει και συνεχίζει να απασχολεί πλήθος ανθρώπων είτε σε ερευνητικό, επαγγελματικό είτε σε προσωπικό, οικογενειακό πλαίσιο. Σκοπό της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε η σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για τον ορισμό, τη διαφοροποίηση, την αναγνώριση του σχολικού εκφοβισμού (bullying) και την εφαρμογή τρόπων πρόληψής του για γονείς και κηδεμόνες. Η εστίαση γίνεται στους γονείς και στους κηδεμόνες, καθώς κρίνεται πως συχνά έρχονται αντιμέτωποι/ες με το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και κατά συνέπεια, είναι σημαντικό να γνωρίζουν πώς αυτό μπορεί να οριστεί, τα βασικά χαρακτηριστικά του, πώς αυτό μπορεί να αναγνωριστεί, αλλά και να δύνανται να λάβουν βασικά προληπτικά μέτρα, ώστε να ενδυναμώσουν τα παιδιά τους απέναντί του. Κατά την πορεία της παρούσας εργασίας θα οριστούν ο στόχος και η υφιστάμενη ανάγκη δημιουργίας του μαθήματος, θα αναλυθούν σχετικά με το θέμα μαθήματα, θα αιτιολογηθεί, θα αναλυθεί και θα αξιολογηθεί ο συγκεκριμένος τρόπος σχεδίασης και υλοποίησης που ακολουθήθηκε για το δεδομένο μάθημα, η πιθανή συνεισφορά του στο ανάλογο πεδίο, καθώς και οι πιθανές προτάσεις και συμπεράσματα που θα προκύψουν μέσω αυτού. Οι θεματικές και οι προτάσεις που θα προκύψουν και θα αναδυθούν από την παρούσα αναμένεται να συμβάλλουν στη βελτίωση και στην περαιτέρω ανάπτυξη της εκπαίδευσης πάνω στη θεματική του εκφοβισμού, αλλά και γενικότερα πάνω στην εκπαίδευση μέσω διαδικτυακών μαθημάτων και ειδικότερα στην παροχή εκπαίδευσης για γονείς και κηδεμόνες- μια ομάδα ανθρώπων που κρίνεται πως κατέχει τη πλέον εξέχουσα θέση και σημασία για την ενίσχυση και κυριότερα τη συνολική ανατροφή των μελλοντικών πολιτών.el
dc.format.extent186el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για τον ορισμό, τη διαφοροποίηση, την αναγνώριση του σχολικού εκφοβισμού (bullying) και την εφαρμογή τρόπων πρόληψης του για γονείς και κηδεμόνεςel
dc.title.alternativeDesign and development of an e-course concerning the definition, the differentiation, the recognition of school bullying and the application of preventive measures for parents and guardiansel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe subject of school bullying constitutes an important and most relevant matter that has elicited and continues to elicit the interest of a large number of people either on the basis of research and occupation or on the basis of personal life and family. The goal of the present masters dissertation consisted of the design and development of an e-course concerning the definition, the differentiation, the recognition of school bullying and the application of preventive measures for parents and guardians. The focus is on parents and guardians, because it is deemed that they often come up against the phenomenon of school bullying and in consequence, it is important for them to know how it can be defined, its basic characteristics, how it can be recognized and for them to be able to take basic preemptive measures, in order to reinforce their children against it. Over the course of the present thesis the goal and the existing need for the creation of the course will be defined, courses concerning the subject will be analyzed, the specific manner in which the course was designed and developed, its possible contribution to the equivalent field, as well as the possible suggestions and conclusions that will emerge through it will be explained, analyzed and evaluated. The subject areas and the suggestions that will arise and emerge through this thesis are expected to contribute to the betterment and further development of training on the subject of bullying, and also on the training via online courses and more specifically on providing training for parents and guardians- a group of people which is considered to hold the most prominent position and importance concerning the reinforcement and more importantly the total upbringing of future citizens.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕκφοβισμόςel
dc.subject.keywordMOOCel
dc.subject.keywordΜικρο-μάθησηel
dc.subject.keywordΜαθησιακά αποτελέσματαel
dc.date.defense2024-10-11


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»