Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Quality control -- Statistical methods"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Μέτρηση της ποιότητας υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη Σάμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)Η εμπειρική αυτή έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μετρήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη νήσο Σάμο και να διερευνήσει τις σχέσεις μεταξύ της ποιότητας τω/ υπηρεσιών του κλάδου της ... -
Μελέτη και εφαρμογή εργαλείων και μεθόδων στατιστικού ελέγχου ποιότητας: μελέτη της σημασίας του στατιστικού ελέγχου ποιότητας, παράθεση στοιχείων πιθανοθεωρίας και στατιστικής, παρουσίαση βασικών εργαλείων ανάλυσης και εφαρμογή στον στατιστικό έλεγχο ποιότητας που διενεργείται σε ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο χυμών - αναψυκτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)Στο σύγχρονο και έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι επιχειρήσεις οφείλουν να αναγνωρίσουν την ποιότητα σαν μια πολύπλευρη έννοια που ενσωματώνει τις διαστάσεις της. Η διαχείριση της ποιότητας αποτελεί κριτικό κομμάτι του ...