Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Σήματα"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Το Brand ως περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης. Μέθοδοι αποτίμησης και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ισχυρού Brand.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-01)Το εμπορικό σήμα (brand), στη σύγχρονη εποχή, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα και πολυτιμότερα άυλα περιουσιακά στοιχεία μιας οικονομικής οντότητας. Ο στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει σε ...