Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Συγγραφέα "Νέου, Δέσποινα"
-
Στρατηγικές μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσης στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα την εποχή του Covid-19
Νέου, Δέσποινα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Ο τουρισμός αποτελώντας έναν από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής, αλλά και της παγκόσμιας οικονομίας, έχει κληθεί κατά καιρούς να αντιμετωπίσει περιπτώσεις κρίσεων, οι οποίες έχουν άμεσο αντίκτυπο και τον καθιστούν ...