Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Κινητή τηλεφωνία -- Ποιότητα"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Μέτρηση της ποιότητας υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη Σάμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)Η εμπειρική αυτή έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μετρήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη νήσο Σάμο και να διερευνήσει τις σχέσεις μεταξύ της ποιότητας τω/ υπηρεσιών του κλάδου της ... -
Σύγχρονη προσέγγιση των συστημάτων ποιότητας και των προτύπων : διεξοδική ανάλυση και εφαρμογή του πρότυπου ISO 9001 : 2000 σε εμπορική εταιρεία κινητών τηλεφώνων. Μοντελοποίηση των διαδικασιών του συστήματος ποιότητας με τη χρήση οντολογιών (Set Talk)
(2008-01-08)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να προσεγγίσει την έννοια της ποιότητας και τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα έπρεπε να εφαρμόζουν συστήματα ποιότητας στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, ώστε αυτά να είναι ...