Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Quality control"
Αποτελέσματα 5-7 από 7
-
Μελέτη και ανάπτυξη μοντέλου κόστους ποιότητας PAF
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-01)Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια διαρκώς αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των επιχειρήσεων γύρω από Διαχείριση της Ποιότητας. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σπεύδουν να εφαρμόσουν πιστοποιημένα συστήματα διασφάλισης ποιότητας, ... -
Ποιότητα της προσφερόμενης μεταφορικής υπηρεσίας. Η ικανοποίηση των τουριστών από τις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Ο κύκλος εργασιών των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών στον κλάδο του τουρισμού ανέρχεται σε πολλά δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο για την ελληνική οικονομία. Εκτός των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και οι επιχειρήσεις μεταφοράς ... -
Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-09)Σήμερα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, οι πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη όχι μόνο της προσέλκυσης νέων πελατών, αλλά ...