Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚοπανάκη, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΛέντζου, Μαρία
dc.date.accessioned2024-09-02T09:43:26Z
dc.date.available2024-09-02T09:43:26Z
dc.date.issued2024-07-30
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16694
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4116
dc.description.abstractΟ στόχος της διπλωματικής είναι να αξιολογήσει την ετοιμότητα των ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας, ειδικά μετά την πανδημία, ώστε να επενδύσουν και να υποστηρίξουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Μια διαδικασία που αν και από μόνη της είναι απαιτητική, είναι μια συνεχής μάχη με τον χρόνο, αφού παρουσιάζει μια διαρκή εξέλιξη. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την εκπόνηση της εργασίας αυτής περιλάμβανε τόσο τη βιβλιογραφική ανασκόπηση όσο και τη χρήση έρευνας μέσω ερωτηματολογίου. Συγκεκριμένα μέσω του Διαδικτύου επιχειρήθηκε η συλλογή δεδομένων σχετικά με το ψηφιακό μετασχηματισμό και την εφαρμογή του στο κλάδο των ξενοδοχείων. Επιπρόσθετα πραγματοποιήθηκε μια μικρής κλίμακας δειγματοληπτική έρευνα όπου εκπρόσωποι έξι ξενοδοχειακών μονάδων απάντησαν ένα κλειστού τύπου ερωτηματολόγιο σχετικά με το ψηφιακό μετασχηματισμό. Πιο συγκεκριμένα παρέχονται λεπτομερείς πληροφορίες για την ψηφιακή ανάπτυξη σε μια περίοδο όπου ο τουρισμός υπέστη σοβαρό πλήγμα εξαιτίας της πανδημίας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι ξενοδοχειακές μονάδες παρουσιάζουν ένα ικανοποιητικό επίπεδο ψηφιακού μετασχηματισμού. Επίσης, αν και υπάρχει ποικιλία στα PMS που χρησιμοποιούνται, φαίνεται ότι σε όλες τις μονάδες είναι συνδεδεμένο το cloud με όλα τα τμήματα, δεδομένο ότι υπάρχει η άποψη ότι βελτιώνει τις καθημερινές λειτουργίες. Αναφορικά με την εξέλιξη που παρουσιάζουν οι μονάδες, φαίνεται ότι αυτή επικεντρώνεται σίγουρα στην τεχνολογική υποδομή και στην τεχνολογία lot. Αναφορικά με τα κοινωνικά δίκτυα, επικρατεί η άποψη ότι ενισχύουν την φήμη της επιχείρησης και πως δίνουν την απαραίτητη πληροφόρηση στους πελάτες για τις καινούργιες υπηρεσίες που προσφέρονται. Το instagram, είναι αυτό που φαίνεται πως έχει καθολική αποδοχή. Τέλος, η ετοιμότητα των ξενοδοχειακών μονάδων για την εφαρμογή νέων τεχνολογιών και κινητών εφαρμογών κρίνεται από υψηλή έως πολύ υψηλή. Παρόμοια είναι και η διάθεση των εργαζομένων για την εισαγωγή νέων ψηφιακών εργαλείων, την υποστήριξη των Πληροφοριακών Συστημάτων και την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΨηφιακός μετασχηματισμός στον ξενοδοχειακό κλάδοel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe aim of the diplomacy is to assess the readiness of the country's hotel units, especially after the pandemic, to invest in and support digital transformation. A process that, although demanding in itself, is a constant battle with time, since it presents a continuous evolution. The methodology followed for the preparation of this work included both the literature review and the use of questionnaire research. Specifically, through the Internet, an attempt was made to collect data regarding digital transformation and its application in the hotel industry. In addition, a small-scale sample survey was carried out where representatives of six hotel units answered a closed questionnaire about digital transformation. More specifically, detailed information is provided on digital development at a time when tourism has suffered a severe blow due to the pandemic. According to the results of the research, hotel units present a satisfactory level of digital transformation. Also, although there is variation in the PMSs used, it appears that all units are connected to the cloud with all departments, as it is perceived to improve day-to-day operations. Regarding the evolution of the units, it seems that this is definitely focused on the technological infrastructure and the lot technology. Regarding social networks, the opinion prevails that they strengthen the reputation of the business and that they give the necessary information to customers about the new services offered. Instagram is the one that seems to have universal acceptance. Finally, the readiness of the hotel units for the implementation of new technologies and mobile applications is judged from high to very high. Similar is the disposition of the employees for the introduction of new digital tools, the support of the Information Systems and the efficient service of the customers.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordDigital transformationel
dc.subject.keywordΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακός κλάδοςel
dc.subject.keywordΠανδημίαel
dc.date.defense2024-07-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»