Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΣκαλιώτη, Ιουλία
dc.date.accessioned2024-08-26T08:13:24Z
dc.date.available2024-08-26T08:13:24Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16665
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4087
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία μελετάται το φαινόμενο του κινηματογραφικού τουρισμού, μια μορφή του πολιτιστικού τουρισμού. Αφού πρώτα διατυπώνονται οι διάφοροι ορισμοί του είδους αυτού όπως και τι σημαίνει κινματογραφικός τουρίστας, περιγράφονται τα θετικά και τα αρνητικά του κινηματογραφικού τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο με διάφορα παραδείγματα. Στην συνέχεια καταγράφονται οι ενέργειες μάρκετινγκ και τεχνολογίας που ακολουθούνται πριν και μετά την κυκλοφορία της ταινίας, και τι ρόλο παίζουν οι DMOs και οι υπόλοιποι stakeholders στην ανάδειξη ενός τόπου ως τουριστικό πόλο έλξης. Ακολούθως, γίνεται ειδική μνεία στην Ελλάδα, στις πιο σημαντικές ταινίες που γυρίστηκαν, στα εμπόδια που υπήρχαν όσον αφορά την προσέλκυση διεθνών παραγωγών. Αναλύονται και συγκρίνονται δύο παραδείγματα ταινιών, μια παγκόσμια και μια ελληνική, έτσι ώστε να γίνει ξεκάθαρη η σύγκριση στην διαχείριση του κινηματογραφικού τουρισμού και τι επιρροή είχε στις τοποθεσίες που γυρίστηκε η καθεμία. Μέσα από την ανάλυση δεδομένων στο excel παρουσιάζονται όλες οι ταινίες που γυρίστηκαν στην Ελλάδα μέχρι το 2022 και γίνεται παραμετροποίηση ως προς το είδος, τον τόπο, τον χρόνο και τον τόπο προέλευσης της κάθε ταινίας. Αφού εξαχθούν τα συμπεράσματα, γίνεται μια swot analysis όσον αφορά τα θετικά, τα αρνητικά, τις ευκαιρίες και τις απειλές του κινηματογραφικού τουρισμού στην Ελλάδα, και τι στρατηγικές πρέπει να ακολουθήσει για να αναδείξει και να διατηρήσει τα οφέλη που προκύπτουν από αυτό το είδος τουρισμού για να γίνει ένας ανταγωνιστικός τουριστικός πόλος έλξης μέσω της παραγωγής ταινιών.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΚινηματογραφικός τουρισμός και προοπτικές ανάπτυξης : η περίπτωση της Ελλάδαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΚινηματογραφικός τουρίσταςel
dc.date.defense2024-06-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»