Ανάλυση κερδοφορίας του ελληνικού ιδιωτικού ξενοδοχειακού τομέα : θεωρητική και εμπειρική χρηματοοικονομική διερεύνηση παραγόντων που την επηρεάζουν
View/ Open
Keywords
Τουρισμός ; ΚερδοφορίαAbstract
Μετά το ξέσπασμα της διεθνούς χρηματοπιστωτικής κρίσης που ξέσπασε το 2007 στην παγκόσμια αγορά και επηρέασε αρνητικά σημαντικούς κλάδους της οικονομίας σε όλο τον κόσμο. Για τον τουρισμό όμως αυτή η πτωτική τάση ήταν παροδική και γρήγορα άρχισε να ακολουθεί ανοδική πορεία, ταχύτερη από την ανάπτυξη άλλων τομέων της παγκόσμιας οικονομίας. Το ίδιο ίσχυσε και με την περίοδο του covid. Αυτό συνέβη και στην Ελλάδα.
Αποφάσισα λοιπόν να ασχοληθώ με τα στοιχεία εκείνα που κάνουν τον τουρισμό, μια τόσο ελκυστική αγορά στην Ελλάδα. Έτσι λοιπόν, σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρέχει στον αναγνώστη, καταρχάς τα απαραίτητα χρηματοοικονομικά στοιχεία σχετικά με τον τουρισμό κλασσικής μορφής, δηλαδή των ξενοδοχειακών ιδιωτικών επιχειρήσεων καθώς επίσης και τις αντίστοιχες εξηγήσεις και ερμηνείες σε ένα κατάλληλο πλαίσιο, ώστε αυτός να είναι σε θέση να κατανοήσει την χρηματοοικονομική κατάσταση του τομέα, τα αποτελέσματά που εμφανίζει τα τελευταία χρόνια και επιπλέον τις τάσεις και τις επενδυτικές ευκαιρίες που εμφανίζονται.