Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒαρελάς, Σωτήριος
dc.contributor.authorΚουλιούδη, Ξένη
dc.date.accessioned2024-06-13T14:29:49Z
dc.date.available2024-06-13T14:29:49Z
dc.date.issued2024-06-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16529
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3951
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία, εστιάζει αρχικά στην θεωρητική παρουσίαση και έπειτα στην πρακτική εφαρμογή των κύριων και ευρέως χρησιμοποιούμενων στρατηγικών εργαλείων και μεθόδων σε τρείς κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις, η καθεμία από τις οποίες δραστηριοποιείται σε διαφορετικό κλάδο. Συγκεκριμένα, στο Κλάδο των Τροφίμων (Μπισκότα/Σνακ), της Φαρμακοβιομηχανίας και της Επιβατηγού Ναυτιλίας. Στην εργασία, χρησιμοποιείται πληθώρα εργαλείων, όπως η ανάλυση SWOT, η ανάλυση PEST, η ανάλυση των 5 Δυνάμεων του PORTER, η Αλυσίδα Αξίας και η Θεωρία των Πόρων & Ικανοτήτων, για την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλον. Επίσης, αναλύονται η αποστολή, οι σκοποί/στόχοι και οι επιχειρησιακές & επιχειρηματικές στρατηγικές των επιχειρήσεων. Τα ευρήματα μετά την λεπτομερή ανάλυση όλη της διαδικασίας του στρατηγικού σχεδιασμού και στις τρείς επιχειρήσεις αλλά και η συγκριτική ανάλυση που ακολουθεί μεταξύ των κλάδων, δείχνει ότι δεν υπάρχουν μόνο σημαντικές διαφορές αλλά και σημεία σύγκλισης στο εξωτερικό (έμμεσο και άμεσο) και εσωτερικό περιβάλλον και στην διαμόρφωση στρατηγικών.el
dc.format.extent175el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγικός σχεδιασμός & συγκριτική ανάλυση τριών κορυφαίων ελληνικών εταιρειών σε διαφορετικούς κλάδουςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis current thesis focuses first on the theoretical presentation and then on the practical application of the main and widely used strategic tools and methods in three leading Greek companies, all of which operate in different industries. Specifically in the Food (Biscuits/Snacks), the Pharmaceutical, and the Passenger Shipping Industry. In this thesis a multitude of tools is used, such as SWOT analysis, PEST analysis, Porter's 5 Forces analysis, Value Chain, and Resources & Capabilities Theory, to analyze the internal and external environment. Furthermore, this thesis elaborates on the mission, the goals/objectives and the corporate & business strategies, implemented by these businesses. The findings after the detailed analysis of the entire strategic planning process in all three companies, as well as the comparative analysis that follows between the industries, show that there are not only differences but also points of convergence in external (indirect & direct) and internal environment and strategy formulation.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΚλάδος τροφίμωνel
dc.subject.keywordΜπισκότα / Σνακel
dc.subject.keywordΦαρμακοβιομηχανίαel
dc.subject.keywordΕπιβατηγός ναυτιλίαel
dc.subject.keywordΔιακλαδική ανάλυσηel
dc.date.defense2024-06-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»