Αξιολόγηση και αποτίμηση εταιρειών εμπορίας τοπογραφικού εξοπλισμού
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Αξιολόγηση επιχειρήσεων ; Αποτίμηση επιχειρήσεων ; ΑριθμοδείκτεςΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η αξιολόγηση και αποτίμηση τεσσάρων εταιρειών εμπορίας τοπογραφικού εξοπλισμού με δεδομένα από τις δημοσιοποιημένες οικονομικές καταστάσεις των εταιρειών κατά την πενταετία 2018 με 2022. Στο πρώτο κεφάλαιο θα γίνει μία αναφορά στην πορεία της ελληνικής οικονομίας με βάση οικονομικά μεγέθη όπως το ΑΕΠ και η μεταβολή του πληθωρισμού, ενώ θα αναφερθούν και κάποια οικονομικά στοιχεία για την πορεία μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Στη συνέχεια θα παρουσιαστούν οι τέσσερις εξεταζόμενες εταιρείες συμπεριλαμβανόμενων στοιχείων όπως οι στόχοι τους, η οργανωτική τους δομή καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν. Συνεχίζοντας και προτού καταλήξουμε στην χρηματοοικονομική τους ανάλυση με τη χρήση αριθμοδεικτών, θα παρουσιαστεί το θεωρητικό υπόβαθρο των αριθμοδεικτών και θα σημειωθούν αυτοί που θα επιλεγούν για την ανάλυση που θα ακολουθήσει. Μετέπειτα ακολουθεί η ανάλυση ενώ περιλαμβάνονται και κάποια βασικά μεγέθη των εταιρειών όπως αυτά αποτυπώνονται στους δημοσιοποιημένους ισολογισμούς τους. Η συγκριτική αξιολόγηση των εταιρειών έρχεται στη συνέχεια και καταλήγουμε στην αποτίμηση αυτών με χρήση της μεθόδου λογιστικής αξίας καθώς και της μεθόδου προστιθέμενης αξίας EVA.