Συγκριτική ανάλυση αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης στην τμηματοποίηση της αγοράς : μια μελέτη περίπτωσης με δεδομένα διαδικτυακής λιανικής πώλησης
Προβολή/Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τμηματοποίησης της αγοράςΠερίληψη
Η διατριβή με τίτλο "Συγκριτική ανάλυση αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης στην τμηματοποίηση της αγοράς: Μια μελέτη περίπτωσης με δεδομένα διαδικτυακής λιανικής πώλησης" διερευνά τη διασταύρωση της τμηματοποίησης της αγοράς και της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στο πλαίσιο του διαδικτυακού λιανικού εμπορίου. Στην εισαγωγή (Κεφάλαιο 1), υπογραμμίζεται η σημασία της τμηματοποίησης της αγοράς και η βελτίωσή της μέσω της ΤΝ, χρησιμοποιώντας ένα σύνολο δεδομένων διαδικτυακού λιανικού εμπορίου. Το ερευνητικό πρόβλημα επικεντρώνεται στην αξιολόγηση αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης για την τμηματοποίηση της αγοράς, αιτιολογημένη τόσο για ακαδημαϊκή όσο και για πρακτική σημασία. Οι στόχοι της μελέτης επικεντρώνονται στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας επιλεγμένων αλγορίθμων ΤΝ. Διατυπώνονται συγκεκριμένα ερευνητικά ερωτήματα και περιγράφονται το πεδίο εφαρμογής και οι περιορισμοί, όπως οι περιορισμοί δεδομένων.
Η βιβλιογραφική ανασκόπηση (Κεφάλαιο 2) καλύπτει τις θεωρίες τμηματοποίησης της αγοράς, τις εφαρμογές της ΤΝ στο μάρκετινγκ και μια λεπτομερή διερεύνηση των αλγορίθμων ΤΝ για την τμηματοποίηση της αγοράς, με παραπομπή σε σχετικές μελέτες. Στη μεθοδολογία (Κεφάλαιο 3), περιγράφεται το σύνολο δεδομένων για το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο, καθώς και τα βήματα συλλογής και προεπεξεργασίας των δεδομένων. Η επιλογή των αλγορίθμων ΤΝ αιτιολογείται, και ο πειραματικός σχεδιασμός περιγράφει λεπτομερώς τις παραμέτρους, τα τμήματα και τις μετρικές αξιολόγησης για τη σύγκριση των επιδόσεων των αλγορίθμων.
Τα αποτελέσματα (Κεφάλαιο 4) παρουσιάζονται σε περιγραφική και αναλυτική μορφή, παρουσιάζοντας μια συγκριτική ανάλυση των αλγορίθμων ΤΝ, την απόδοσή τους στην τμηματοποίηση της αγοράς και τη συγκριτική αξιολόγηση μεταξύ τους. Από τα αποτελέσματα αντλούνται συμπεράσματα για αξιοποιήσιμα συμπεράσματα. Η συζήτηση (Κεφάλαιο 5) ερμηνεύει τα ευρήματα στο πλαίσιο της τμηματοποίησης της αγοράς, συσχετίζοντάς τα με την υπάρχουσα βιβλιογραφία. Αντιμετωπίζονται οι περιορισμοί και οι προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν κατά τη διάρκεια της μελέτης, τόσο κατά την εφαρμογή όσο και κατά την ερμηνεία των αλγορίθμων ΤΝ. Αυτή η ολοκληρωμένη μελέτη συνεισφέρει πολύτιμες γνώσεις για την ενσωμάτωση της ΤΝ στις στρατηγικές τμηματοποίησης της αγοράς για το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο.