Στρατηγική διαφοροποίηση και συμπεριληπτική διαχείριση τουριστικών επιχειρήσεων
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Συμπερίληψη ; Στρατηγική ; Στρατηγική διαφοροποίησης ; Τουρισμός ; Τουριστική επιχείρησηΠερίληψη
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το ρόλο της συμπεριληπτικής
διαχείρισης ως στρατηγική διαφοροποίησης σε επιχειρήσεις τουρισμού. Η ανάγκη των
τουριστικών επιχειρήσεων για επιβίωση και στρατηγική διαφοροποίηση είναι επιτακτική,
αφού δραστηριοποιούνται σε έναν απαιτητικό και συνεχώς εξελισσόμενο κλάδο. Αυτή η
μελέτη, επιδιώκει να ερευνήσει πώς η σύνδεση της συμπερίληψης με τη διαφοροποίηση
μπορεί να οδηγήσει σε μία βιώσιμη ανάπτυξη και εδραίωση ανταγωνιστικού
πλεονεκτήματος στον τουριστικό τομέα. Μέσα από μία εκτενή βιβλιογραφική
ανασκόπηση, η μελέτη θέτει μία θεωρητική βάση για τον γενικό όρο της συμπερίληψης
και τις έννοιες της στρατηγικής και του στρατηγικού μάνατζμεντ. Η έρευνα προχωρά με
τις εκφάνσεις τις συμπερίληψης στις βασικές τουριστικές επιχειρήσεις δηλαδή σε
καταλύματα, μεταφορικές επιχειρήσεις, επιχειρήσεις εστίασης και τουριστικά γραφεία.
Έπειτα, παρουσιάζει τη συμπερίληψη ως στρατηγική διαφοροποίησης, προβάλλοντας
τα θετικά αποτελέσματα που μπορεί να επιφέρει, τους ενδεχόμενους κινδύνους και τους
τρόπους για τη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που έχει προέλθει από
τη συμπερίληψη ως στρατηγική διαφοροποίησης. Τέλος, μέσω ποιοτικής έρευνας,
διερευνάται το ξενοδοχείο Athens Capital Hotel Center ως μελέτη περίπτωσης ενός
ξενοδοχείου που έχει υιοθετήσει τη συμπερίληψη και στοχεύει στην παροχή μοναδικών
υπηρεσιών, χωρίς αποκλεισμούς. Γεφυρώνοντας το θεωρητικό υπόβαθρο με την πράξη,
η διατριβή αυτή στοχεύει να συνεισφέρει ένα σύνολο γνώσεων για τη συμπερίληψη και
τη στρατηγική, ενώ παράλληλα να προσφέρει μία ουσιαστική καθοδήγηση σε
επιχειρήσεις που καταβάλλουν προσπάθεια να ευδοκιμήσουν και να εδραιωθούν σε ένα
δυναμικό τουριστικό τοπίο, ενισχύοντας την ανάπτυξη χωρίς αποκλεισμούς και
στερεότυπα.