Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒαρελάς, Σωτήριος
dc.contributor.authorΠουλουπάτη, Πολυξένη
dc.date.accessioned2024-04-18T07:09:59Z
dc.date.available2024-04-18T07:09:59Z
dc.date.issued2024-04-04
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16406
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3828
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το ρόλο της συμπεριληπτικής διαχείρισης ως στρατηγική διαφοροποίησης σε επιχειρήσεις τουρισμού. Η ανάγκη των τουριστικών επιχειρήσεων για επιβίωση και στρατηγική διαφοροποίηση είναι επιτακτική, αφού δραστηριοποιούνται σε έναν απαιτητικό και συνεχώς εξελισσόμενο κλάδο. Αυτή η μελέτη, επιδιώκει να ερευνήσει πώς η σύνδεση της συμπερίληψης με τη διαφοροποίηση μπορεί να οδηγήσει σε μία βιώσιμη ανάπτυξη και εδραίωση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον τουριστικό τομέα. Μέσα από μία εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση, η μελέτη θέτει μία θεωρητική βάση για τον γενικό όρο της συμπερίληψης και τις έννοιες της στρατηγικής και του στρατηγικού μάνατζμεντ. Η έρευνα προχωρά με τις εκφάνσεις τις συμπερίληψης στις βασικές τουριστικές επιχειρήσεις δηλαδή σε καταλύματα, μεταφορικές επιχειρήσεις, επιχειρήσεις εστίασης και τουριστικά γραφεία. Έπειτα, παρουσιάζει τη συμπερίληψη ως στρατηγική διαφοροποίησης, προβάλλοντας τα θετικά αποτελέσματα που μπορεί να επιφέρει, τους ενδεχόμενους κινδύνους και τους τρόπους για τη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που έχει προέλθει από τη συμπερίληψη ως στρατηγική διαφοροποίησης. Τέλος, μέσω ποιοτικής έρευνας, διερευνάται το ξενοδοχείο Athens Capital Hotel Center ως μελέτη περίπτωσης ενός ξενοδοχείου που έχει υιοθετήσει τη συμπερίληψη και στοχεύει στην παροχή μοναδικών υπηρεσιών, χωρίς αποκλεισμούς. Γεφυρώνοντας το θεωρητικό υπόβαθρο με την πράξη, η διατριβή αυτή στοχεύει να συνεισφέρει ένα σύνολο γνώσεων για τη συμπερίληψη και τη στρατηγική, ενώ παράλληλα να προσφέρει μία ουσιαστική καθοδήγηση σε επιχειρήσεις που καταβάλλουν προσπάθεια να ευδοκιμήσουν και να εδραιωθούν σε ένα δυναμικό τουριστικό τοπίο, ενισχύοντας την ανάπτυξη χωρίς αποκλεισμούς και στερεότυπα.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγική διαφοροποίηση και συμπεριληπτική διαχείριση τουριστικών επιχειρήσεωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΣυμπερίληψηel
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordΣτρατηγική διαφοροποίησηςel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordΤουριστική επιχείρησηel
dc.date.defense2024-04-08


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»