Στρατηγικό μάνατζμεντ - τουριστική ανάπτυξη του δήμου Σπάρτης και διαμόρφωση στρατηγικής : μελέτη περίπτωσης
Master Thesis
Συγγραφέας
Σταθόπουλος, Αναστάσιος
Ημερομηνία
2024-03-25Επιβλέπων
Γεωργόπουλος, ΝικόλαοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγικό μάνατζμεντ ; Τουριστική ανάπτυξη προορισμού ; Στρατηγική ξενοδοχείου ; ΣπάρτηΠερίληψη
Τι είναι αυτό που κάνει να ξεχωρίζει τις επιτυχημένες επιχειρήσεις από αυτές που παραμένουν στην αφάνεια; Πώς ολόκληροι προορισμοί καταφέρνουν να βρίσκονται στον τουριστικό χάρτη ενώ άλλοι όχι; Οποιοσδήποτε οργανισμός καταφέρνει και επιβιώνει, στο πολυτάραχο πλέον περιβάλλον που δραστηριοποιείται ανεξαρτήτου κλάδου, έχει καταφέρει μέσα από το στρατηγικό μάνατζμεντ να θέτει όλα τα απαραίτητα θεμέλια για την επιτυχία ή τουλάχιστον την επιβίωση.
Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας αποτέλεσε σε πρώτο στάδιο η ανάλυση του δήμου Σπάρτης, όπου μέσα από τη διαδικασία του στρατηγικού μάνατζμεντ ο δήμος θα μπορέσει να αναπτυχθεί τουριστικά, αξιοποιώντας όλα τα δυνατά του σημεία και στοχεύοντας σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές τουριστών. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε η ίδια διαδικασία για το ιστορικό ξενοδοχείο Μενελάιον που υπάρχει στη πόλη από το 1935. Βασικό στοιχείο της εργασίας, αποτέλεσαν η διαμόρφωση στρατηγικής καθώς και προτάσεις για υλοποίηση αυτής προς τη διοίκηση του ξενοδοχείο, προκειμένου η επιχείρηση να μπορέσει να επιβιώσει και να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στον ξενοδοχειακό κλάδο της Σπάρτης.