Βέλτιστο μάνατζμεντ 5* resort ξενοδοχείου από διεθνή brand operator
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μάνανζμεντ ; Brand ; Διεθνής hotel operator ; Διαχειριστικές συμβάσεις ; Resort ; Domes Resorts ; The Royal Senses Resort & Spa Crete, Curio Collection by HiltonΠερίληψη
Η ερεύνα εξετάζει τη σημασία της συνεργασίας με διεθνείς brand operators στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας, εστιάζοντας στα 5* Resort Ξενοδοχεία. Στηρίχθηκε σε στοιχεία από οργανισμούς όπως το ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ και το ΠΟΞ. Ταυτόχρονα ξενοδοχεία του κλάδου όπως τα Domes Resorts και το The Royal Senses Resort & Spa Crete, Curio Collection by Hilton χρησιμοποίησαν το μοντέλο βέλτιστης διαχείρισης από διεθνή brand operator και αναφέρονται λεπτομερώς στοιχεία για το πως εφάρμοσαν το management. Αναδεικνύει τη σημασία της επιλογής του κατάλληλου brand operator για την επιτυχημένη διαχείριση και προώθηση των καταλυμάτων. Η διαχείριση από διεθνή brand operator συμβάλλει στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, προσφέροντας προηγμένη εμπειρία στους επισκέπτες. Επικεντρώνεται επίσης στα πλεονεκτήματα για τον ιδιοκτήτη, όπως η αύξηση της αξίας του ακινήτου, η μείωση του λειτουργικού ρίσκου και η επιτυχία στην προσέλκυση πολυτελών αγορών. Η διπλωματική παρουσιάζει στρατηγικές για βελτίωση της επιχειρηματικής απόδοσης και της εμπειρίας των επισκεπτών, ενισχύοντας τη βιωσιμότητα των καταλυμάτων μέσω συμφωνιών διαχείρισης. Η συνεργασία με διεθνείς brand operators εμφανίζεται ως κρίσιμος παράγοντας για την ανάπτυξη και την επιτυχία των ξενοδοχείων, ιδίως των πολυτελών, στην Ελλάδα.