Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΛάσκος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2024-03-27T10:12:48Z
dc.date.available2024-03-27T10:12:48Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16313
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3735
dc.description.abstractΗ ακαδημαϊκή βιβλιογραφία βρίθει ερευνών και αναφορών σχετικά με τις ευεργητικές επιδράσεις της μουσικής στα συναισθήματα, τις αντιλήψεις, τις στάσεις και εν τέλει στη συμπεριφορά των πελατών ενός καταστήματος απέναντι στο λιανέμπορο ή το κατάστημα, όταν έχει τα κατάλληλα δομικά χαρακτηριστικά και συνδυάζεται με τη γενικότερη ατμόσφαιρα εντός του καταστήματος αλλά και τη γενικότερη στρατηγική της επιχείρησης. Κύριοι σκοποί της παρούσας εργασίας είναι αφενός η παρουσίαση του θεωρητικού πλαισίου του σχετικού με την ατμόσφαιρα και ειδικότερα τη μουσική και του τρόπου με τον οποίο αυτές καθορίζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή, και αφετέρου η προσπάθεια να διαπιστωθεί, μέσω της μελέτης ενός τυχαίου δείγματος καταστημάτων από διαφορετικούς κλάδους της Οικονομίας που δραστηριοποιούνται στο νομό Αττικής, ο βαθμός στον οποίο οι Έλληνες λιανέμποροι δείχνουν να κατανοούν και να εφαρμόζουν στην πράξη τα ευρήματα της ακαδημαϊκής έρευνας. Τα αποτελέσματα είναι μάλλον απογοητευτικά. Όσοι από τους λιανεμπόρους επιλέγουν να ακούγεται μουσική στα καταστήματά τους, το κάνουν με τρόπο μάλλον τυχαίο και χωρίς να έχουν λάβει υπόψη τους τα δομικά χαρακτηριστικά της και το βαθμό στον οποίο αυτά αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και, υπό το πρίσμα των προσωπικών χαρακτηριστικών των πελατών των εν λόγω καταστημάτων, επηρεάζουν την καταναλωτική τους συμπεριφορά. Ταυτόχρονα, ελάχιστη σημασία φαίνεται να δίνεται στην ποιότητα αναπαραγωγής του ήχου αλλά και τον συνειδητό καθορισμό του επιθυμητού είδους μουσικής.el
dc.format.extent109el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑναπαραγωγή, χαρακτηριστικά και επιδράσεις της ατμοσφαιρικής μουσικής στα λιανεμπορικά καταστήματαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΜουσικήel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordΑτμόσφαιραel
dc.subject.keywordΛιανεμπορικό κατάστημαel
dc.date.defense2023-11-30


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»