dc.contributor.advisor | Παρασκευά, Φωτεινή | |
dc.contributor.author | Αναστασίου, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2024-03-01T14:39:54Z | |
dc.date.available | 2024-03-01T14:39:54Z | |
dc.date.issued | 2024-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16240 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3662 | |
dc.description.abstract | Το e-learning και το e-mentoring αποτελούν δύο σύγχρονες μεθόδους που στοχεύουν στη βελτίωση της μάθησης με την αξιοποίηση σύγχρονων προσεγγίσεων της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις των εκπαιδευτικών
αναφορικά με την αποτελεσματικότητα και την αξιοποίηση αυτών των μεθόδων, λαμβάνοντας υπόψη διάφορες παραμέτρους. Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα σχετικά με το e-learning και
το e-mentoring. Έτσι, εξετάζεται ο βαθμός ικανοποίησης των εκπαιδευτικών από την αξιοποίηση του e-learning στην εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ μελετάται ο τρόπος αντιμετώπισης του e-mentoring από τους εκπαιδευτικούς και οι απόψεις τους για την
κάλυψη των προσδοκιών τους. Έτσι, πραγματοποιήθηκε ποσοτική και ποιοτική ανάλυση με το διαμοιρασμό ερωτηματολογίου σε δείγμα 49 εκπαιδευτικών. Με βάση τα αποτελέσματα, προέκυψε ότι οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν θετικές στάσεις ως
προς το e-learning, ενώ οι εκπαιδευτικοί μεγαλύτερης ηλικίας είναι πιο θετικοί ως προς την χρήση τους. Ακόμη, ο εξοπλισμός και οι γνώσεις που διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αξιοποίηση του e-learning. Επίσης, βρέθηκε ότι οι θετικές απόψεις για το e-learning οδηγούν σε θετικές αντιλήψεις και για το e-mentoring. Οι εκπαιδευτικοί θεώρησαν ωφέλιμο το ementoring προσφέροντας οφέλη στους εμπλεκομένους. | el |
dc.format.extent | 96 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ενδυνάμωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω του e-mentoring : ανάλυση αντιλήψεων και προοπτικών από τους εκπαιδευτικούς | el |
dc.title.alternative | Empowering the educational process through e-mentoring : analysis of teachers’ perceptions and perspectives | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | E-learning and e-mentoring are two modern methods that aim to improve learning by utilizing modern approaches to the educational process. There are different opinions of teachers regarding the effectiveness and utilization of these methods, taking into account various parameters. This paper aims to investigate the opinions of teachers in Greece regarding e-learning and e-mentoring. Thus, the degree of teachers' satisfaction with the use of e-learning in the educational process is examined, while
the way in which e-mentoring is dealt with by teachers and their opinions on meeting their expectations is studied. Thus, a quantitative and qualitative analysis was carried out by distributing a questionnaire to a sample of 49 teachers. Based on the results, it emerged that teachers present positive attitudes towards e-learning, while older teachers are more positive about their use. Furthermore, the equipment and knowledge available to teachers plays an important role in the utilization of elearning. Also, it was found that positive views of e-learning lead to positive perceptions of e-mentoring as well. Educators found e-mentoring beneficial by offering benefits to those involved. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | e-Mentoring | el |
dc.subject.keyword | e-Learning | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject.keyword | Εξοπλισμός | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2024-02-14 | |