dc.contributor.advisor | Σάμψων, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Δερβίση, Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T10:54:10Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T10:54:10Z | |
dc.date.issued | 2024-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16208 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3630 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την εφαρμογή του εργαλείου SELFIE στον προσδιορισμό της ψηφιακής ικανότητας μίας σχολικής μονάδας και την υποστήριξη κατάρτισης ενός σχετικού Σχεδίου Δράσης μέσω της εργαλειοθήκης SELFIE PTK. Η παρούσα εργασία έρχεται να προστεθεί σε ένα πλήθος εργασιών που εξετάζουν τον βαθμό ενσωμάτωσης των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδασκαλία και τη μάθηση, τις στάσεις και τις αντιλήψεις της ηγεσίας των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών, καθώς και την απόκτηση της ψηφιακής ικανότητας από τους μαθητές. Το θεωρητικό πλαίσιο για την εργασία είναι το ευρωπαϊκό πλαίσιο για τους ψηφιακά ικανούς εκπαιδευτικούς οργανισμούς (DigCompOrg). Η εργασία παρουσιάζει μία μελέτη περίπτωσης ενός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου στην Αθήνα, όπου τα δεδομένα του ερωτηματολογίου SELFIE αξιοποιούνται για την σύνταξη ενός σχεδίου βελτίωσης. Η συμβολή της εργασίας έγκειται στην σύνδεση του ερωτηματολογίου SELFIE με την εργαλειοθήκη SELFIE PTΚ και αναδεικνύει τη σημασία στοχευμένων δράσεων για την βελτίωση της ψηφιακής ετοιμότητας εκπαιδευτικών και σχολείου. Τέλος, γίνονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνα σχετικά με την αξιοποίηση των δύο εργαλείων. | el |
dc.format.extent | 87 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Αξιοποίηση του εργαλείου SELFIE για την αποτίμηση της ψηφιακή ικανότητας σχολικών μονάδων | el |
dc.title.alternative | Using the SELFIE tool to capture schools’ digital capacity | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The scope of this master thesis is to study the deployment of the SELFIE tool in determining the school’s digital capacity and, consequently, in preparing a relevant action plan through the SELFIE PTK toolkit. In particular, the data from the SELFIE tool is used to identify strengths and weaknesses and then draw up a School Improvement Plan. The underlying background of SELFIE is the European framework for digitally competent educational organizations (DigCompOrg). The master thesis is a case study at a private school in Athens, Greece, aiming to study the opportunities and challenges of this approach as part of the digital transformation strategy of a school. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακή ικανότητα | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακές τεχνολογίες | el |
dc.subject.keyword | SELFIE | el |
dc.subject.keyword | SELFIE PTK | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2024-02-05 | |