Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αξιοποίηση του εργαλείου SELFIE για την αποτίμηση της ψηφιακή ικανότητας σχολικών μονάδων

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΔερβίση, Βασιλική
dc.date.accessioned2024-02-26T10:54:10Z
dc.date.available2024-02-26T10:54:10Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16208
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3630
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την εφαρμογή του εργαλείου SELFIE στον προσδιορισμό της ψηφιακής ικανότητας μίας σχολικής μονάδας και την υποστήριξη κατάρτισης ενός σχετικού Σχεδίου Δράσης μέσω της εργαλειοθήκης SELFIE PTK. Η παρούσα εργασία έρχεται να προστεθεί σε ένα πλήθος εργασιών που εξετάζουν τον βαθμό ενσωμάτωσης των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδασκαλία και τη μάθηση, τις στάσεις και τις αντιλήψεις της ηγεσίας των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών, καθώς και την απόκτηση της ψηφιακής ικανότητας από τους μαθητές. Το θεωρητικό πλαίσιο για την εργασία είναι το ευρωπαϊκό πλαίσιο για τους ψηφιακά ικανούς εκπαιδευτικούς οργανισμούς (DigCompOrg). Η εργασία παρουσιάζει μία μελέτη περίπτωσης ενός ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου στην Αθήνα, όπου τα δεδομένα του ερωτηματολογίου SELFIE αξιοποιούνται για την σύνταξη ενός σχεδίου βελτίωσης. Η συμβολή της εργασίας έγκειται στην σύνδεση του ερωτηματολογίου SELFIE με την εργαλειοθήκη SELFIE PTΚ και αναδεικνύει τη σημασία στοχευμένων δράσεων για την βελτίωση της ψηφιακής ετοιμότητας εκπαιδευτικών και σχολείου. Τέλος, γίνονται προτάσεις για περαιτέρω έρευνα σχετικά με την αξιοποίηση των δύο εργαλείων.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑξιοποίηση του εργαλείου SELFIE για την αποτίμηση της ψηφιακή ικανότητας σχολικών μονάδωνel
dc.title.alternativeUsing the SELFIE tool to capture schools’ digital capacityel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe scope of this master thesis is to study the deployment of the SELFIE tool in determining the school’s digital capacity and, consequently, in preparing a relevant action plan through the SELFIE PTK toolkit. In particular, the data from the SELFIE tool is used to identify strengths and weaknesses and then draw up a School Improvement Plan. The underlying background of SELFIE is the European framework for digitally competent educational organizations (DigCompOrg). The master thesis is a case study at a private school in Athens, Greece, aiming to study the opportunities and challenges of this approach as part of the digital transformation strategy of a school.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΨηφιακή ικανότηταel
dc.subject.keywordΨηφιακές τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordSELFIEel
dc.subject.keywordSELFIE PTKel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.date.defense2024-02-05


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»